{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.530 visninger | Oprettet:

jane p
jane p
Tilmeldt:
11. mar 2009
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 12

Vil bare ikke når det regner {{forumTopicSubject}}

Nu hvor det er begyndt at regne, har jeg et problem med at min hund ikke vil ud og når hun kommer det, vil hun højest tisse lidt.
Efter 3 timer ind og ud er det dog endelig lykkedes at få klaret det hele.
Andre der har samme problem, eller ved hvad man kan gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil bare ikke når det regner
  • #1   10. apr 2013 Så er problemet løst.......du skal bare have sådan en her..... :D..... og så lige et par hunde-gummistøvler.... ( eller øhhh 2 par ) ....*GG*

    profilbillede
  • #2   10. apr 2013 Nogle hunde hader regnvejr, andre elsker det, som malteseren Emily på 6 måneder:

    profilbillede
  • #3   10. apr 2013 Harley vil heller ikke når det regner smiley
    Jeg har både købt sko og jakke, og prøvet at ha paraply med, men intet hjælper smiley


  • #6   10. apr 2013 Lulu er heller ikke fan, men hun kommer ud alligevel, og hvis jeg ved, at hun skal, så går vi, indtil hun til sidst har lavet, det hun skal.
    - men så har hun også travlt med at komme hjem igen.


  • #7   10. apr 2013 Luna synes ikke haven er attraktiv, når det regner, men hun er fløjtende ligeglad, når det handler om gåture.

  • #8   10. apr 2013 Silas hader regnvejr - men han lærte hurtigt at hvis han tissede af så var hans belønning at komme hjem i varmen. Jeg blev nemlig ude til han var færdig - også selvom det betød at vi begge blev driv våde.

    I dag tisser han hurtigt på et eller andet og så vil han ind igen og det kommer han smiley


  • #9   10. apr 2013 Haha og så er det jeg godt kan blive lidt misundelig (ej, det er nu rart alligevel) Nelly kunne simpelthen ikke være mere ligeglad! Ud det skal hun altså bare:) om det stormer, regner eller sner. Så er det mig der kigger med store øjne og siger "jeg går altså kun med for din skyld, du skal ikke tro det er for min egen fornøjelse!" haha:)

  • #10   10. apr 2013 Tøsen HADER regnvejr... Hun kan skide og tisse på samme tid så hun kan komme ind under tæppet igen... (Man er jo en gammel hund... ) smiley

    Foxie er så ligeglad hun elsker at være ude... smiley


  • #11   10. apr 2013 Charlie er heller ikke SÅ vild med regnvejr hvis han bare skal på en kedelig tur i haven. Men ud at går nye sjove steder, grave efter mus i hegnet eller noget andet sjovt. Ja så er han ret ligeglad med regnen.

  • Birgitte
    Birgitte Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 1
    #12   10. apr 2013 Luna kan bestemt heller ikke lide regnvejr, men hun har også lært, at når hun har tisset så får hun lov til at komme hjem i tørvejr igen. Så det går rigtig stærkt med at få tisset af når det regner. smiley

  • #13   10. apr 2013 Min Rolf kan heller ikke lide regnvejr hvis han bare skal ud på en kedelig gåtur. Men hvis han er til hundeleg, har han slet ikke tid til at lægge mærke til evt regn.

  • Charlotte B
    Charlotte B Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #14   4. aug 2014 Hvad gør i? Eller hvad kan man gøre? Jeg har en lille hvalp på 12 uger... og han nægter... Han stiller sig op og ryster, piver og går baglæns. .. nogle forslag.?

Kommentér på:
Vil bare ikke når det regner

Annonce