{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Solskinsdag betyder..
  • #1   16. apr 2013 Her betyder det ikke is, men det betyder at humøret stiger drastisk smiley

    Dog er der lidt dis her i sydjylland..


  • #2   16. apr 2013 Det er nu også dejligt med godt humør!
    Det har været lidt on/off med solskin her, men nok til is smiley

    Det er bare så skønt at man ikke behøver de store jakker, og at hunden virkelig nyder sin gåtur nu smiley


  • #3   16. apr 2013 Is kan man altid spise smiley

  • #4   16. apr 2013 Vores to ture idag har bare været fantastiske!
    Der kunne både sidde en råbehals af en hund foran netto, og Goofy kunne (stå på den anden side af vejen) og lave sit,dæk,stå og pote øvelser. fremskridt for os, efter som at vi startede på at han så en hund (langt væk) og gik amok i en gø-koncert.
    Der kunne komme hele tre cykler på fortorvet forbi uden at goofy skælte ud eller hapsede efter dem.
    Han satte sig sågar på en bænk i solen og syntes at vi da lige skulle have en lille pause.
    Selv gå pænt, var ikke et problem idag.

    Super hygge og en dejlig (i mangle på anden beskivelse) "glad" hund at gå med.

    ps. det har nok ikke noget med vejret, men det var stadig en dejlig tur, og solen gjorde den ikke værre. smiley


  • #5   16. apr 2013 Det lyder ellers også hyggeligt med en tur i haven, Heidi smiley jeg ar overhovedet ikke grønne fingre, så det styrer manden i huset herhjemme smiley

    Goofy, det lyder da som en skøn tur! Fedt at I er kommet så langt med træningen smiley

    Is kan man nemlig altid spise, men er endnu bedre i solskin!


  • #6   16. apr 2013 det betød gåtur i t-shirt og at pixel fik lov til at svømme

  • #7   16. apr 2013 Vi var et par timer i skoven imorges. Det var så skønt. Dejligt vejr, fuglene synger, hunden er glad. Fred og idyl. smiley

  • #8   16. apr 2013 Betød en fantastisk lang gåtur ved stranden..
    Det er den første meget lange tur vi har taget siden vinteren kom.. De små gider jo ikke være ude når vejret er dårligt..
    Så nu har jeg 3 hunde der skal en tur under bruseren..

    Og så skal jeg ellers selv have vasket tøj..


  • #9   16. apr 2013 Dejlig glad dreng i forårs humør smiley

    profilbillede
  • #10   16. apr 2013 Det lyder til at I andre også har nydt det! Skønt!
    Men uh, 7 mega Pixel, er vandet ikke koldt endnu? Jeg skulle ikke dyppe noget som helst, men det er hundi måske ligeglad med, lidt koldt vand smiley


  • #11   16. apr 2013 altså hun røg i søen mens der stadig lå is i kanten, og synes det var meget skægt.

    Hun har en fantastisk isolerende pels, så hendes underuld holder hende tør og varm.. 10 minutter efter i solen, og så var dækhårene stort set tørre osse.
    Det er så mig der må sige, at nu stopper vi med pind, for ellers bliver du for træt til at gå selv smiley

    Om sommeren overopheder hun pga sin tykke pels, så hun er ret så tærrengående når det gælder kulde.


Kommentér på:
Solskinsdag betyder..

Annonce