952 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

trenger tips til at holde bandage tørr ude trenger tips til at holde bandage tørr ude

Hei i kloge og kreavtive hundemennesker

min hanhund har fået flækket en negl og den bandage han har på nu skal helst være på til lørdag og han skal jo holdes tørr

jeg har prøvet med plast pose , men synes de nemt kan få en flænge og blive ødelagt...

her hvor jeg bor er det vått og mudret osv og ser det er regn i luften

Hundesko tror jeg bliver for smått med bandage da vi har et par stykker hjemme i xxl som passer perfekt uden bandage...

så har i nogen hjemmelaget tips ( eller købes) hva som kan bruges --- jeg har prøvet med sådan stærkt plast matte ting som han har i skuffer osv så indholdet ikke flyver rundt når man åbner , men den virker meget klumpete og stivt og sikker ubehagelig...

efter lørdag skal bandage tages af og hans skal have en ren sokk og fremdeles ikke blive våd/ beskidt...

så jeg håber nogen har nogen tips jeg kan prøve

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trenger tips til at holde bandage tørr ude
  • #2   18. apr 2013 har ikke akuratt paw , men tror de vil bli for små selv i stor størrelse , har kikket på dem i butikk ...

men takker for tips ,,, skal se lidt mere om jeg finner størrlesen på den største og måle igjen...

• #3   18. apr 2013 Da Wictor havde selvsamme skade, pakkede jeg poten ind i to poser og så en sok ud over på gåture smiley

Holdt det oppe v.h.a sportstape/malertape smiley

• #4   18. apr 2013 Hvad med ballonsko?

• #5   18. apr 2013 Takker jeg får bare ta et par stykker plastposer og sokk på , det gjorde jeg på den andre tur , men han ville ikke gå så langt ..

måske jeg skal prøve med et brusebad forhegn ? har et ubrugt et i plastmatriale som jeg kan klippe til ...

• #6   18. apr 2013 Marianne
    Wictor skulle også lige vænne sig til det de første par ture, men derefter var han frisk og frejdig som normalt smiley

Men ellers så prøv med forhænget, det er jo om ikke andet mere holdbart end poserne smiley

• #7   18. apr 2013 pawz blir for små , den største bliver for lille med bandage efter mål

• #8   18. apr 2013 ch er ikke ballonsko sånne pawz

http://www.bristols.no/products/pawz-potesokker-i-naturgummi

jeg får prøve med det forhegn og masse tape og sok...

men bare kom med flere ideer hvis i har smiley

• #9   18. apr 2013 men hundesko/ sok plejer han at gå normalt efter 2-4 meter ( bruger det her i norge da sneen / is kan være så skarp så de får skåret potene...

men får se om han blir med å gå længere når tæven blir med på tur , har kun gået med en og en nå...

det erikke første gang neglen flækker på ham , men da var det meget tørt ude så da var det ikke det prøblem som er nå... det ligger også meget grus/sten på vejene som jeg er bange at det går hull i plasten...

kom lige på om jeg skal høre med min søster om hun har en børne regnjakke/bukse som børnene har vokset ud af som jeg kan få hihi

• #10   18. apr 2013 Da Charlie havde skåret trædepuden og havde bandage på fik han en ballonsko (paws) uden på når han skulle ud. Han er en golden retriever og bruger den lilla (str. L). Der var fint plads til forbindingen også. På pakken står der at de også passer til en rotte.

• #11   18. apr 2013 han er 13 cm uden forbinding og ca 15 cm med forbinding og på pawz side står det den størsten er 12,7cm... så tror den blir nokk for lille

han har meget stor poter hihi

• #12   18. apr 2013 hadde det været på bagpoten så har den nokk passet da han bruger en størrelse mindre på bagføddene , men selfølgelig er det på den ene forpote...

• #13   18. apr 2013 kigger ind til tråden lidt senere , må neste ud å lufte hundene

prøver med badeforhegn og sok jeg på denne tur

• #14   18. apr 2013 Medipaw - Den fås hos dyrlægen til samme formål. Kaya kom ikke uden for døren uden den da hun havde gips på.!

• #15   18. apr 2013 (link fjernet)
    de kan ses her.

• #16   18. apr 2013 Fik lige set den kun skulle have den på til på lørdag... Så er det måske lidt overdrevet.

• #17   18. apr 2013 den var da smart smiley kan ikke se jeg kan betille den i Norge , og tar nok lidt lang tid til å få den hjem desverre...

Men jeg tror neste gang tar jeg ikke sokk på , den blev våd hurtig og gled ned , jeg prøvet og fixe den men gikk ikke , den trakk med sig bandagen så jeg måtte ta den af på turen 200 m før vi var hjemme... så nu har vi vasket , føntørret og hadde på fusidin og bandagert igjen...

men tror jeg skal lave nogen hul helt øverst i sok og ha en snor i som er festet til hams sele så den blir holdt oppe , får prøve hvordan det går til aftenturen og da holder jeg mig på gårdspladsen ...

• #18   18. apr 2013 Marianne: Det burde være noget de fleste dyrlæger ligger inde med. Jeg fik min hos dyrlægen...

• #19   18. apr 2013 finner ikke noget på net , men kan ta en ringe og kørerunde i morgen og høre om nogen dyrlæger her i Norge har det... så en svensk side jeg kunne bestille på , men bruger at tage ca 1 uge til jeg får det hjem ... men han skal nu også være tør på turer en god stund fremover

Men tusind tak for at du oplyste mig om det ,,, jeg viste ikke at det fandtes har aldrig hørt om det heller....

• #20   18. apr 2013 Argh havde ikke lige fanget du var i Norge... Sorry...

• #21   18. apr 2013 helt ok det smiley bodde i dk når jeg oprettet mig herinde hihi

men holder på og kigger på forskjellige sider i sverige og hvis jeg ikke får tak i her hvor jeg bor , så bestiller jeg på net så har jeg ihverfal ... er ihvertfald mange dyrlæger jeg kan ringe og høre om de har i mit omeråde , skal også på en hundebutikk i morgen og købe mere hundemad så kan høre med de da de driver med slædehunde...

• #22   19. apr 2013 Hvad med sådan en luffe (vante uden fingre) man bruger om vinteren? I impregneret stof (vandtæt) og med blødt for. Klip tommeltotten af og sæt den (luffen) omvendt på poten, så man får den rigtige bøjning, og fastgør med sportstape, gaffatape el.lign.

• #23   19. apr 2013 Miwmiv takker for tips smiley

skal se om jeg har sådan liggene og evt høre om mine forældre har nogen jeg kan få smiley har kun med fingrer jeg

skal ud på en hundebutikk i morgen som måske har noget jeg kan bruge ,fikk tips fra en anden hundeejer som hadde købt en hundestøvle som de brugte når hunden hadde gips på , så håber de har en smiley den person hadde kun til bagpote og jeg skal bruge til frampote...

har her til aften kommet på at jeg har sådane sneskare beskyttelse til hundene og den kunne jeg fæste udenpå plastposen , virket fint på en liten tisse tur på gårdspladsen ihverfald...

• #24   19. apr 2013 det findes her i byen nogen sådane gummisko /støvle til hunde . ,men alle har ikke de store på lager , så vi fortsetter med plastposer osv...

så jeg har ikke helt bestemt mig om jeg skal bestille en fra udlandet ennu...

men har en god ide hvordan jeg skal lage en af en børneregn bukse / eller ærme ... men jeg er jo ikke god til å få det fint hihi ,

Kommentér på:
trenger tips til at holde bandage tørr ude

Annonce