{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

Hundepasser + dyrelæge? {{forumTopicSubject}}

Jeg er fast hundesitter for min onkel, og han er som regel ret langt væk de gange jeg passer hans hund, og der er derfor også overnatning inde over det.

Jeg kom så igår til at tænke på at hvis der nu sker noget alvorligt med hunden, hvilken dyrelæge jeg skal gå til og hvordan det forgår? Jeg har tidligere haft kæledyr og brugt den samme dyrelæge hele vejen igennem, kan jeg tillade mig at gå til dem? Nu ved jeg ikke hvordan det fungere hos andre dyrelæger, men hos dem jeg bruger bliver dyret oprettet når man kommer derind første gang. Kan man så gøre det med en hund man ikke selv ejer? Eller bør jeg gå til min onkels dyrelæge? (Som jeg pt ikke kender)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundepasser + dyrelæge?
  • #1   20. apr 2013 Har du overvejet at tale med din onkel om det?

• #2   20. apr 2013 Efter min mening, bør du bruge den dyrlæge din onkel plejer at bruge.

• #3   20. apr 2013 Men ja, en god snak med onklen vil nok være det bedste smiley

Også så i kan få en snak om, hvad der skal ske, i tilfælde af hunden kommer alvorligt til skade, og det bliver meget dyrt. Og få hans policenummer hvis hunden er sygeforsikret.

• #4   20. apr 2013 Min far passede Tedy i 3 mdr.
    Jeg aftalte med min dyrlæge, at min far ikke skulle tage stilling til behandling og eventuel aflivning.
    Spørg din onkel, hvad han vil have, at du gør.

• #5   20. apr 2013 når mine hunder bliver passet , så har jeg en laaang liste hihi

den ene er hvilken dyrlæge jeg bruger , hvis de er lukket hvilken nr som skal ringes og hvilken dyrlæger mine hunder aldrig skal i nærheden af osv

synes du skal snakke med ham og evt hvordan det skal gøres hvis du ikke har penger , da må evt ham snakke med dyrlæge og høre om de kan sende regning...

• #6   21. apr 2013 Da jeg passede en af mine hvalpe 1 måned sidste sommer, lavede vi en skriftlig aftale omkring pasningen, herunder også dyrlægebesøg. Nu havde hvalpen en sygeforsikring, det er jo en stor hjælp i sådan en situation.
    Vapsen nåede at få et hvepsestik allerede den første aften han var her, og da han ikke kunne holde snuden for sig selv, fik han et mere, inden vi fik aflivet alle hvepsene:-)
    Vi klarede dog ærterne selv, så vi fik ikke brug for dyrlægen, men det kunne sagtens være endt på en anden måde.

• #7   21. apr 2013 Husk også at tjekke forholdene omkring forsikringen.... Når man langtidspasser kan der være lidt bøvl med det.

Kommentér på:
Hundepasser + dyrelæge?

Annonce