Hundepasser + dyrelæge? {{forumTopicSubject}}
Jeg er fast hundesitter for min onkel, og han er som regel ret langt væk de gange jeg passer hans hund, og der er derfor også overnatning inde over det.
Jeg kom så igår til at tænke på at hvis der nu sker noget alvorligt med hunden, hvilken dyrelæge jeg skal gå til og hvordan det forgår? Jeg har tidligere haft kæledyr og brugt den samme dyrelæge hele vejen igennem, kan jeg tillade mig at gå til dem? Nu ved jeg ikke hvordan det fungere hos andre dyrelæger, men hos dem jeg bruger bliver dyret oprettet når man kommer derind første gang. Kan man så gøre det med en hund man ikke selv ejer? Eller bør jeg gå til min onkels dyrelæge? (Som jeg pt ikke kender)
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 2.334
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.750
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.750
Også så i kan få en snak om, hvad der skal ske, i tilfælde af hunden kommer alvorligt til skade, og det bliver meget dyrt. Og få hans policenummer hvis hunden er sygeforsikret.
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 68 Svar: 1.640
Jeg aftalte med min dyrlæge, at min far ikke skulle tage stilling til behandling og eventuel aflivning.
Spørg din onkel, hvad han vil have, at du gør.
jan 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.271
den ene er hvilken dyrlæge jeg bruger , hvis de er lukket hvilken nr som skal ringes og hvilken dyrlæger mine hunder aldrig skal i nærheden af osv
synes du skal snakke med ham og evt hvordan det skal gøres hvis du ikke har penger , da må evt ham snakke med dyrlæge og høre om de kan sende regning...
jul 2009
Følger: 26 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 85 Svar: 3.796
Vapsen nåede at få et hvepsestik allerede den første aften han var her, og da han ikke kunne holde snuden for sig selv, fik han et mere, inden vi fik aflivet alle hvepsene:-)
Vi klarede dog ærterne selv, så vi fik ikke brug for dyrlægen, men det kunne sagtens være endt på en anden måde.
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
Hundepasser + dyrelæge?