{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Rejse uden hund {{forumTopicSubject}}

Hej ! Har virkelig brug for nogle råd smiley
Min veninde skulle til Paris d29 i den her måned altså om 8 dage, hun skulle være afsted med sin kæreste men han har lige brækket benet, så derfor har hun spurgt om jeg ville tage med -
Luka ville kunne være herhjemme med min mor ellers er der er rigtig god hundepension 2 km herfra og er kun væk 4 dage - hun er 6 måneder gammel

Jeg har haft hende i 2 uger cirka, så det er meget meget tidligt at tage væk fra hende, men hvis jeg gør ved jeg hun er i gode hænder, men ved ikke om hun vil føle jeg svigter hende eller ?

Håber der er nogle søde hundemenneskerbder kan hjælpe mig med at kaste lidt lys på situationen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rejse uden hund
  • #1   21. apr 2013 altså hvis jeg kun havde haft min nye hund i 2 uger, så kunne jeg ikke få mig selv til at tage af sted som det første, hun er jo stadig igang med nye indtryk og at lære dig at kende. Ud fra min mening, så ville jeg synes det er alt for tidligt.. for hunden.
    Men kunne da ellers være dejligt med en tur til paris smiley


  • #2   21. apr 2013 Ja ville heller ikke selv bestille en rejse nu her hvor jeg næsten lige har fået hende, men når det er har jeg haft hende i 3 uger, og det er også bare tidligt, men når jeg tænker på Paris får jeg sommerfugle i maven, har ikke været ude og rejse før, men vil aldrig gøre noget der ville kunne gøre hende usikker men hun ville være hos min mor og bor jo hos min mor så der ville hun ihvertfald være tryg, ja er helt i vildrede smiley

  • #3   21. apr 2013 Jeg fik min dejlige hund D.5/4 så cirka en måned når jeg rejser

  • #4   21. apr 2013 Bot du hos din mor? hvor hunden vil være mens du er afsted?

    og deltager din mor i de daglige pasning af hunden ?


  • #5   21. apr 2013 Ja jeg bor hos min mor smiley
    Og det er min hund så mig der passer den, men hun er da nogle gange med ude at gå og give mad og sådan smiley


  • #6   21. apr 2013 hvis du vil afsted, vil jeg synes du skulle inddrage din mor i al den daglige pasning, så hunden er vant til, at blive fodret, luftet af aktiveret af din mor inden du rejser, og det så ikke vil være alt for stor omvæltning at du ikke er der

  • #8   21. apr 2013 Ja tænkte nemlig også hvis min mor passede hende herhjemme, for pension ville jeg ikke være glad for at sende hende på, men tak for jeres råd det lyder til at mor skal være hundepasser og jeg skal til eiffel tårnet smiley

  • #9   21. apr 2013 Og få din mor til at deltage i pasningen inden så de begge er vant til det smiley

  • #10   21. apr 2013 Med din mor, som Luka er vant til som hundepasser, så kan du roligt smutte afsted, men hundepension er efter min mening absolut udelukket for så ung en hund.


Kommentér på:
Rejse uden hund

Annonce