{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

jane p
jane p
Tilmeldt:
11. mar 2009
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 12

Lær din hunds signaler at kende {{forumTopicSubject}}

Når man møder en anden hund, hvor ejeren siger at den gerne vil snakke med ens hund, trods det at den knurre og snerre, synes man måske at de burde lære deres hund sprog bedre at kende.
Jeg var på tur og da min hund stadigvæk er hvalp at meget glad og lidt frembusende, holder jeg lidt afstand når der kommer fremmede hunde så hun ikke "overfalder" dem.
En ny hund kommer i mod os og ejeren spøger om de ikke skal hilse på hinanden. Hunden begynder at knurre så snart Tibi hopper op og jeg trækker den tilbage. Ejeren siger at den ikke gør noget, men 2 sek. efter snapper den Tibi. Heldigvis var jeg meget hurtig og der skete ikke noget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lær din hunds signaler at kende
  • #1   3. maj 2013 jeg plejer at læse hunden inden og kender min hund og bryder sig ikke om vilde hunde i snor, så snapper hun,, så jeg jeg når at sige nej og gå videre..

  • #2   3. maj 2013 ja gid alle kunne det...

    Mødte en dame med en hund og hunden vendte rumpetten til mig da den ville hilse på mig og hun siger: ''den er underlegen'' ..jeg trækker på smilebåndet og svare: ''måske er den bare flink''


  • #3   3. maj 2013 Reiki
    Godt du svarede hende sådan! Jeg bliver faktisk utrolig vred når jegvhører nogle folks latterlige kommentarer om deres hunde, den er sur, vil bestemme, er bare glad osv i totaltvmalplacerede situationer. Det mindste man kanngøre som hundeejer er vel for fanden at læse omnhundens sprog og signaler!!! Hvor omfattendeckan det lige være og det gør en verden til forskel for hunden....hmmm du ramte vist lige en af mine kæpheste her:)


  • #4   3. maj 2013 Ja. Var til hvalpetræning forleden dag, og de tumlede rundt min og en anden sheltie, på et tidspunkt var den ene nederst og blev tumlet lidt af min, så var der en dame med et barn der sagde "se de finder ud af hvem der bestemmer"

    Tror nu bare de leger *host* om 2 minutter er det min som tumles smiley


  • #6   4. maj 2013 Jeg møder godt nok ikke mange der kan læse deres hunds kropssprog. Derfor røver jeg at undgå at Rolf får lov til at hilse å andre når de er i snor

  • #7   4. maj 2013 hé hé Lotte smiley

Kommentér på:
Lær din hunds signaler at kende

Annonce