{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Ihhh bliver snart hundemor igen :) {{forumTopicSubject}}

Og jeg er så glad og spændt at det bare må deles smiley

Glæder mig bare så meget, hun kommer hjem til os i slutningen af Juni smiley

Det er en lille meget behåret CC og jeg har ventet på hendes fødsel siden April sidste år smiley

Og nu er hun her endelig og jeg er helt solgt smiley

Der er bare laaaang tid til 30 Juni smiley

Min lille Baby-Jane smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ihhh bliver snart hundemor igen :)
  • #1   14. maj 2013 IIIh tillykke med det smiley

• #2   14. maj 2013 Hvor er hun dejlig! De er så skønne de små kinesere, de er dybt underholdende og når man først har haft 1 så bliver man nødt til at eje flere smiley Hvor er hun fra, hvis jeg må spørge? smiley

• #3   14. maj 2013 Hun er fra www.chinese-crested.dk - Cazy Diamonds smiley Jeg har hørt så meget godt om racen og jeg glæder mig som et lille barn smiley

• #4   14. maj 2013 Det er også en fantastisk race! Tror du bliver rigtig glad for beslutningen smiley
    Deres hvalpe er også bare sindssyg flotte, har været inde og kigge på dem flere gange da den hårløse tæve med det ene kuld, kommer fra samme opdrætter som min hårløse pige smiley men med 2 kinesere i forvejen og Cody, må jeg nok heller holde mig til dem. Men for pokker de er kære, elsker simpelthen den race smiley

• #5   14. maj 2013 Det lyder bare rigtig godt smiley Ja er helt forelsket i Uzea og Celine og ja, nærmest alle de hvalpe/mødre derfra smiley Og Amos er også hammer flot smiley Amos er så far til Baby-Jane og Jaffa er mor smiley
    Ja jeg må nok også hellere stoppe her... tre chihuahua og en CC.... eler skal vi snart have et større hus med en større have smiley

• #6   14. maj 2013 Jaffa har den lækreste farve. De er sindssyg smukke alle de hunde. smiley men ja, det er svært når man først har fået den race indenfor døren. Jeg siger også altid til Zoeys opdrætter at jeg ender jo med at have huset fyldt med dem smiley de fylder heldigvis ikke så meget de små smiley men jeg glæder mig til at følge hende herinde, bliver spændende! smiley

• #7   14. maj 2013 Ja hun er smuk og tillige sød smiley
    Jeg synes jo bare at de alle sammen sagtens kan være her, men manden er vist ikke helt enig -. børnene synes så også at alle sammen bare kan flytte hertil smiley

Kommentér på:
Ihhh bliver snart hundemor igen :)

Annonce