1.198 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Gode tips til hvalp Gode tips til hvalp

Nu er det jo i morgen jeg får min baby smiley

Alle de væsentlige ting har jeg så vidt muligt styr på, men der er nogle "mulige" scenarier som jeg gerne vil have gode råd til i tilfælde af det sker. De hvalpe jeg har oplevet har aldrig været køresyge, men hvad gør man hvis den bliver køresyg? Har fået fortalt det ret normalt at den savler meget og kaster op hvis den bliver det?

Har oplevet en enkelt gang at en gang at hvalpen var bange for sin madskål, finder man så bare en anden skål til den?

Jeg tænker at tage tingene i hans tempo og kigge meget på hans reaktioner overfor de ting vi skal, men han skal vel have et par dage hvor han kun vænner sig til os og hans nye hjem?

Er der andre ting jeg skal tage højde for?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode tips til hvalp
  • #1   18. maj 2013 Ja, jeg synes hvalpen lige skal falde til, inden man tager den med rundt omkring.
    Ja, så finder man vel bare en anden skål, eller fodrer den i haven, hvor du kan smide det ud på et lille område af plænen, etc.

• #2   18. maj 2013 Hov, det er først mandag jeg skal hente ham smiley

THCA - ja det med at falde til ro var også det jeg tænkte smiley
    Har ikke mulighed for det med haven lige pt men vil prøve andre skåle eller på gulvet er tænkt os ..

• #3   18. maj 2013 Det bliver så spændene anya. Tyson savlede helt vildt på vej hjem, men det er ovre nu.

Jeg havde haft tyson i en dag, hvor vi så dagen efter tog til træning. Nogle vil mene det er for hurtigt, men jeg har simpelthen fået en hund som ikke er bange eller trykket for noget som helst.

Men kommer selvfølgelig an på hvalpene psyke. smiley

Watson præsterede at være bange for vand og mad skål, panelerne ved dørene, hans kurv og ja nærmest alt, så lige med ham tog vi det lidt langsommere, så han blev tryg ved tingene.

Men hver hund er forskellig. smiley

• #5   18. maj 2013 Vi oplevede at Enzo blev køresyg efter vi havde haft ham i omkring 6 måneder (han er 3 nu) og han er ikke vokset fra det. Så han er altid dækket til med et tæppe så han ikke kan se ud. Det første tegn på kvalme, hos ham, er at hans næse løber, og så begynder han at smaske.

• #6   18. maj 2013 Mette - Hehe ja det sjovt hvor forskellige de er smiley glæder mig voldsomt til at han kommer hjem til os smiley

Isabelle - ja det er enormt spændende. Jeg prøver at lade være med at bekymre mig helt vildt, men selvom jeg har haft hvalp før så kan jeg alligevel ikke rigtig lade være fordi jeg lidt får sådan en følelse som man nu engang får :b

A&D - Hehe, okay det lyder lidt underligt. Jeg håber dog han enten ikke bliver det eller at det går væk da jeg er afhængig af bus et stykke tid endnu så der skulle han jo helst kunne være med uden det helt vilde smiley

Tak for svarene forresten smiley

• #7   18. maj 2013 Årh det kan jeg godt forstå. Har også fortalt mine drenge, at de snart (når han bliver lidt ældre) får en ny legekammerat smiley

• #8   18. maj 2013 Ja glæder mig til han er stor nok til at vi kan ses smiley så har vi endda en trio i de 3 hovedfarver smiley

• #9   18. maj 2013 Haha ja lige præcis Anya. smiley

Det bliver mega hyggeligt.

• #10   18. maj 2013 Det gør det helt sikkert smiley

• #11   19. maj 2013 Uh, jeg glæder mig til at se og hører mere om den lille lækre sag! Når han er lidt ældre må i lige komme til Sjælland, som vi talte om! smiley

• #12   19. maj 2013 Alex det gør vi helt sikkert :b har også nogle forældre der er helt vilde for at se ham :b

• #13   19. maj 2013 Det kan jeg så sandelig godt forstå, han ser altså også bare vildt lækker ud.. Elsker hans farver! smiley

• #14   19. maj 2013 Tak smiley elsker ham også selv :b

Kommentér på:
Gode tips til hvalp

Annonce