7.366 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

AniBio Tic-clip AniBio Tic-clip

Efter at have fjernet 3 flåter på hundepigebarnet, er jeg ved at gå helt i spåner. Syntes de er så ulækre som noget kan være! Vil helst ikke give hende pipetter mere, da hun hæver helt op og ligner Quasimodo..
Så har jeg hørt lidt om AniBio Tic-clip mod flåter, nogle herinde fra som har erfaringer med det, og som egentlig kan anbefale det?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AniBio Tic-clip
  • #2   19. maj 2013 Prøvede den på 3 hunde. Alle fik massevis af flåter stadig.
    Så endte på bayvantic, selvom jeg ikke er glad for at proppe gift på dyrene.

• #3   19. maj 2013 Vi bruger cur1 for vetcur biotec, som er et giftfrit produkt. Vi har hverken haft flåter eller lopper.

• #4   19. maj 2013 *for= fra

• #5   19. maj 2013 Jeg bruger den og har ingen flåter haft.

• #6   20. maj 2013 Silja tåler ikke Bayvantic..
    Helle, hvad syntes du om den?

• #8   20. maj 2013 Pia K
    Okay, og du syntes det fungere bedre end alle de giftkemikalier man ellers kan købe?

• #10   20. maj 2013 Indtil vider syntes jeg den virker. jeg har ingen tæger eller lopper haft. har bugt den i ca. 1 1/2 md. smiley

• #13   20. maj 2013 True Angel....
    Vi snakkede netop om det idag på vores tur på friløbsarealet. Der var ikke mindre end tre af hundeejerne, der anvendte hvidløg - alle spurgte os andre, hvad vi brugte, for hvidløg virkede ikke.......

Kunne vi så også ved selvsyn se, den enes hund(stor hund) havde tre flåter, der havde sat sig fat i hovedet under turen, den andens hunde havde henholdsvis en og to tæger i hovedet og nogle på maven(små hunde). Den sidste ingen, men hun sagde også at hun både havde brugt hvidløg og teatree-oil, det sidste slog hunden så til gengæld ud af.

Suk, hvem der dog havde et mildt og venligt mirakelmiddel mod de satans flåter.

Vi bruger Bayvantic, selvom jeg hader at putte det krasse stads på mine hunde, men det virker! 7-9-13 ingen flåter endnu i år.....

• #14   20. maj 2013 Bayvantic virkede også skide fint på Silja, dog hævede hun helt op ved det..
    Har netop bestilt halsbåndet hjem til Silja, så må vi se om det virker smiley Der sker jo ikke noget ved bare at sidde og kigge på det på nettet smiley

• #16   20. maj 2013 Hvidløg har jeg også hørt skulle virke. For nogen. Desværre var det så her det ikke virkede smiley Jeg ville nemlig også gerne undgå det giftige stads til at dryppe i nakken smiley

• #17   20. maj 2013 True A... Nu er vi også meget ramt at flåter her, måske det er derfor! smiley

Vores ene hvidløgsgiver havde for et par dage siden fjernet over 30 flåter på hendes to små hunde efter en luftetur - og som hun sagde de får både hvidløgsafkog og frisk hvidløg. Vi kunne tydelig lugte hvidløget på hendes to hunde, men ikke nok åbenbart.

Hun mente iøvrigt, at de gik mere på hvide, korthårede hunde, som hun har, mon det har noget at sige??? Den store hund, en langhåret berner havde jo forholdsmæssigt ikke fået flere flåter på sig end de små.

• #18   20. maj 2013 **"Giv din hund hvidløg i spandevis til maden. "

Husk nu at hvidløg er giftigt for hunde i de forkerte mængder!!!

• #19   20. maj 2013 Har hørt svenskerne er begyndt at bruge ravhalsbånd, det lyder umiddelbart super smart smiley

• #20   20. maj 2013 A-S, det har tyskerne gjort gennem snart mange år - nogen siger det virker i en vis grad, andre siger at det overhovedet ingen virkning har.....

• #22   20. maj 2013 IDK... Jeg tror jeg ville prøve, især fordi de er 1)Giftfri 2)Forholdsvis billige (ca. 250,-) 3)Holder hundens liv (og næste hund, etc.)

Men det kan være det kommer an på flåten smiley

• Tanja S
    Tanja S Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #23   31. jul 2014 Det virker ikke på vores to maltesere smiley

Kommentér på:
AniBio Tic-clip

Annonce