{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.034 visninger | Oprettet:

Juridisk spørgsmål vedr hund {{forumTopicSubject}}

Kære HG,

Jeg står i en rigtig træls situation som jeg håber nogle af jer kan vejlede mig til at komme ud af..
Jeg har ikke brug for dumme irrelevante kommentarer!

Jeg henter i lørdags en blandingshund, hvor jeg lægger 700,- i depositum, og herefter skal afdrage 3800,- på et halvt år. Jeg har fået at vide at hunden sagtens kan med katte, men til min store forargelse viser det sig at hunden simpelthen ikke kan med mine to katte! Jeg tør ikke længere have hunden i frygt for mine kattes liv, og kontakter derfor ejeren og beder hende om at tag hunden tilbage. Dette vil hun ikke, da hun bor på kollegie og ikke kan have hunden boende nogen steder. Hun henviser til DKK's købskontrakt hvor der ingen fortrydelsesret er medmindre dette er aftalt, problemet er at vi ikke har lavet kontrakt på købet af hunden, ja det er dummere end dumt!
Nu vil ejeren så have at jeg SKAL beholde hunden på ubestemt tid indtil hun finder en løsning. Og jeg HAR ikke lyst til at gå i uvished om hva der skal ske og hvornår hun finder en løsning. Der kan gå uger eller måneder, og den tid har jeg ikk, det er begrænset hvad jeg vil udsætte både hund og katte for. De er adskilt i hver deres rum pt, og det er jo synd for både hund og katte.

Men ejeren nægter at hente/tage hunden tilbage, og vil ikke giv mig tilladelse til hverken det ene eller andet i og med hunden stadig er hendes. Ergo er det vel også hendes "problem"??

Hvad skal jeg dog gøre?? smiley Hvad kan jeg tillade mig at gøre??

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Juridisk spørgsmål vedr hund
Kommentér på:
Juridisk spørgsmål vedr hund

Annonce