{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gæt racerne-bare for sjov
  • #1   23. maj 2013 Lige et af hans hoved også smiley

    profilbillede
  • #2   23. maj 2013 Hans øjne ligner en sankt bernhard... Og så har han en blis, det passer nok meget godt.

    Så tænkte jeg dansk-svensk gårdhund, men han er vist lidt stor til det. smiley Men et eller andet korthåret i den farve...

    Og så noget jagthund... Münsterländer måske? Synes hans kropsform lidt kunne ligne sådan noget.

    Uha en umage blanding jeg gætter på *GG*

    Sankt Bernhard - Münsterländer - Dansk-svensk gårdhund/Glathåret foxterrier.


  • #3   23. maj 2013 jeg vil skyde på lidt pointer ?

  • #4   23. maj 2013 Jeg gætter på:

    Stor dansker
    Dansk/svensk
    Labbedelledyr


  • #5   23. maj 2013 hm... tja bum bum:
    Rent statistisk er det sansynligt at der er labrador i den så det vil jeg gætte på.
    Så er der noget med lidt kraftigere pels i og noget der er betydeligt mere langbenet end labrador og den skal også have et broget gen et sted fra. Der er ikke noget der tyder på racer med stritøre eller lette øre. Og bagbenene siger GD eller Skt Bernhard. Jeg vil pga pelsen og vildtkløerne på bagbenene tippe på Skt Bernhard (jeg mener at huske at de ofte har de kløer).
    Der er så også noget der er betydeligt lettere bygget end både labrador og skt bernhard i og der er noget ved hovedet, der bare skriger setter eller pointer (som jo altså også godt kunne bidrage med det brogede gen), men hvilken af de tre settere eller pointeren det er ved jeg altså ikke.
    Så:
    Labrador/skt bernhard + en af setterne eller pointer bliver mit bud.


  • #6   23. maj 2013 Det blik kender jeg smiley

    har selv en med samme look der hjemme i sofaen smiley
    så uden tvivl skt. bernhard smiley .. den anden må være noget pointer/setter/jagt agtigt smiley


  • #7   23. maj 2013 Jeg er helt med på den med Sankt bernhard som komponent.
    Farven fik mig til at tænke Lanseer, men syntes pels længden er lige kort nok til de og så er hunden noget 'ranglet' til det.... Men gætter nu stadig på det for at bringe noget mere i spil.
    Og af en mystisk årsag er jeg med på den med labrador.

    Mit bud er Sankt bernhard, lab og Lanseer.



  • #8   23. maj 2013 Sct Bernhard naturligvis, boxer og pointer smiley

  • #9   23. maj 2013 Kan sige at 2 af racerne er blevet nævnt og den tredje er halvt nævnt.
    Han er halv Sankt Bernard, som mange kunne se på hans øjne smiley
    Han er kvart labrador smiley
    Og den sidste er en Zetter, men hvilken er spørgsmålet så, hehe smiley


Kommentér på:
Gæt racerne-bare for sjov

Annonce