{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.906 visninger | Oprettet:

Dado hundefoder. {{forumTopicSubject}}

Vi har været rundt forbi nogle dyrehandlere for at finde noget bedre foder end pedigree, som vores hvalp får lige pt. Vi har endnu ikke fået hende hjem endnu, gør vi på fredag d. 31.

Men vi har fået anbefalet Dado hunderfoder - Vil høre om nogen af jer kender til denne mærke?

Fandt dette beskrivelse inde på: http://www.petfoods.dk/hundefoder-torfoder/dado-premium-hundefoder.html

'' DaDo er det nye komplette og afbalanceret udbud af hundefoder, der opfylder de ernæringsmæssige behov hos alle racer i alle livets faser, foderet er 100% Gluten fri. DaDo har optagelighed på 90% og indeholder Omega 3 og Omega 6 fedtsyrer i et optimalt forhold for bedre pels og hud, DaDo hundefoder indeholder unikke Prebiotiske fibre for en optimal fordøjelse.

DaDo hundefoderet anvender de højeste standarder med hensyn til kvalitet, hygiejne og sikkerhed er sikret gennem den eksklusive brug af naturlige, ikke genetiske modificerede ingredienser ( GMO-FRI )

DaDo hundefoderet er ( Cruelty free ) som betyder at foderet er blevet udviklet uden brug af dyreforsøg, dyr der har været direkte eller indirekte mishandlet eller udsat for nogen former for eksperimenter. ''


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dado hundefoder.
  • #2   25. maj 2013 Jeg kender ikke foderet.. Og har heller aldrig hørt om det, så jeg kan ikke komme med erfaring, eller personlige meninger:)
    Men ingredienslisten er væsentlig (læs meget) bedre en pedigree!


  • #3   25. maj 2013 Og endnu et spørgsmål - da hvalpen er 11 når vi modtager hende, så er det jo de 200g foder der skal i skålen. Hun er blandings hund. Golden retriever + Toller retriever.

    Skal vi så tage 100g pedigree og 100g dado, når det nu skal blandes så hun ikke får for meget tynd mave? Eller skal der mindre af pedigree i?


  • #5   25. maj 2013 Har aldrig hørt om det, men det ser ok ud i følge ingredienslisten, jeg selv bruger Aktiv hund, som også er det premium foder og samtidig dansk fremstillet.

  • #6   25. maj 2013 Krumme, hun får jo pedigree nu og siden hun vel var begyndt på tørfodre.
    Jeg vil mene det er allerede er alt for længe nu med det mærke. Vil du stadig mene hun skal fortsætte et par dage endnu, når hun kommer hjem? smiley


  • #7   25. maj 2013 Hunden er 11 hvad?
    Det er meget forskelligt, hvor sart hundens mave er. Hvis det er en hvalp, eller unghund, så ville jeg nok starte med en 3.-4 del af det nye, og så langsomt og gradvist mere og mere af det nye foder, i stedet for pedigree:)


  • #8   25. maj 2013 Nej. Marley vil være 11 uger, den 31. Altså hvor vi har fået hende hjem. smiley


  • #11   25. maj 2013 Krumme, jeg fra vælger ikke en hund fordi den ikke lige får det aller sundeste foder. Det er heldigvis noget enhver kan ændre på, så netop derfor har vi ikke skiftet mening om at få hvalp ude fra dem af. smiley
    Det ville være som at gå fra sin kæreste, fordi h*n spiser junkfood hver dag. Så heller råde hende/ham til at spise lidt sundere smiley


  • #13   25. maj 2013 At købe hundehvalp som er vokset op på skodfoder ville jeg da ikke gøre;) det er nogle vigtige uger hvalpen ikke har fået optimal ernæring smiley
    Det foder du nævner er væsentlig bedre end pedigree og også væsentlig bedre end aktiv hund som en anden nævner;)


  • #14   25. maj 2013 Krumme, jeg kan godt følge dig. smiley

  • Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Svar: 2
    #15   24. mar 2014 Jeg kan melde mig på banen, min hund Flemming. Har været fodret med DaDo hundefoder gennem 3-4 mdr. og jeg er virkelig glad for resultatet, har før fodret med Sportsman's Pride.
    Jeg handler mit hundefoder hos Madbussen
    http://www.madbussen.dk/da/32-dado-hundefoder-leveret-af-madbussen


Kommentér på:
Dado hundefoder.

Annonce