411 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

hundefoder hundefoder

jeg er ny herinde på hundegalleri, og kunne så småt læse at foder er et emne der bliver nævnt her..

jeg har en dejlig rottweiler, packo på godt 8 mdr. han har hele tiden fået royal canin specielt til rottweilere, og det virker da også fint..
jeg har spurgt 2 forskellige dyrlæger om det er godt foder og de siger begge ja, og at det er godt foder til ham.. ingen af dem sælger det selv, så jeg har taget det for gode varer..

MEN, er det noget der er bedre..?? hvad siger i..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundefoder
  • #1   27. maj 2013 Svært at sige for det jo ikke sikkert det du vil blive anbefalet af andre at din hund kan lig eller tåle det. Syntes du skal holde dig til det foder du kan se din hund trives på.

• #2   27. maj 2013 Hvis din hund fungerer på det hvorfor så skifte?

Vi fodrer vores med Arion. Det fungerer de super fint på begge to. Vores han hund er alt ædende, men vores tæve er noget kræsen, hun spiser det med største velbehag.

Og velkommnt på hg forresten smiley

• #3   28. maj 2013 du kan jo prøve at snakke med din opdrætter om det foder du bruger ,og så lyt til hvad andre med din rase har at sige som du skal vær opmærksom på

• #4   28. maj 2013 Der er meget foder der er af bedre kvalitet, efter min mening. Men det behøver ikke at betyde at det er bedre for din hund.
    Min hund fingerer ikke på RC, men det er jeg kun glad for, for så er vi nødt til at fodre med noget med bedre råvarer.

• #5   28. maj 2013 Det er ikke sådan at jeg bare vil skifte foder for at skifte, men jeg vil helst give ham det bedste foder.. Synes det er en jungle at finde rundt i.. Han fortsætter nærmest på dette foder, men hvis nu der var nogle der sagde at andet foder var bedre ville det være rart at vide da jeg ikke har erfaring med det.. Hans pels er ikke så flot som jeg kunne ønske, men det ved jeg ikke om foderet har betydning for..!?

• #6   28. maj 2013 Foderet har stor betydning for hud og pels. Så længe der ikke står kød som første ingrediens på ingredienslisten, er det ikke et godt foder i mine øjne. Du kan enten give olie på maden, eller skifte til et foder der har et indhold af omega 3 og 6, så vil du nok kunne se en forandring på pelsen.

Kommentér på:
hundefoder

Annonce