{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søge theposer? Hvordan?
  • #1   28. maj 2013 Video af øvelsen og beskrivelse af hvordan i kommentarerne under

http://www.hundegalleri.dk/video/tricks_og_lege/13735-thesoegning

• #2   28. maj 2013 følger lige med smiley
    Tror det ville være lige noget for den lille smiley

Edit:
    Tak Ib smiley

• #4   28. maj 2013 ib

tak, det vil jeg lige kigge på smiley

andre erfaringer, gode råd osv er selvfølgelig velkomne

• #5   29. maj 2013 Ja, det samme som der allerede er foreslået herfra smiley
    Nu er det længe siden at Lilo havde fundet en, så skulle da liiige prøve engang smiley
    Hun fandt den rimelig hurtigt, ikke som før men en god tid alligevel, dejligt at det hænger ved... Men hun har også forbundet theposen med godbidder såå smiley

• #6   29. maj 2013 Goofy har svært ved at forstå at han skal finde en thepose (kan også bare være jeg ikke har fundet den rigtige duft endnu)

Jeg fik afvide at hunde godt kan li dufte af vanilje, så jeg købte hele vanlilje stænger til at starte på. puttede et stykke vanilje i et mælke karton. Hvergang goofy viste interesse for kartonet klik og guf.
    Da han markerede kartonen fast, tog jeg endnu et karton i brug (dette uden vanilje i) goofy blev klikket og belønnet når han markerede det korekte karton med vanilje.
    Efter hånden udvidede jeg til flere kartoner og nogle med forskellige andre dufte i, til forvirring. Nu søger han frit vanilje gemt i lejligheden, både højt og lavt, under ting og i ting.

super sjov mental aktivering, kræver ikke det store af mig, men hunden får brugt indersiden af knoppen og bliver dejlig træt.

Kommentér på:
søge theposer? Hvordan?

Annonce