Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God hundeshampoo
  • #1   29. maj 2013 Hvis det er decideret MOD kløe, så er det nok mere dyrelæge du skal gå til og få det mod kløe, som er bakterie og svampedræbende.

Ellers ville jeg bruge en mild mild shampoo som B&B laver. KW ville jeg ikke bruge, de skriver ikke hvad der er i deres shampoo, hvor I mod at B&B er uden farvestoffer, parabener og så er det økologisk. Det kan købes på nettet. Mener at Jojoba er mod lidt skæl og irriteret hud. Vi er glade for shampooerne fra B&B på vores hundesalon.

• #2   29. maj 2013 Vi har en plejeserie fra Italienske Iv San Bernard, der er førende indenfor pleje af hud og pels.
    Der er også shampoo mod kløe med naturprodukter fra bær og planter.
    Du er velkommen til at skrive til mig.

• #4   5. jun 2013 Hun har desværre fået lopper, hvilket hun ikke kan tåle. Har behandlet hende med advantage igår, men hun vil klø de næste par dage grundet allergien mod disse klamme dyr.
    Skal lige have læst i indlægssedlen, hvornår man må bade hunden efter behandling af loppemidlet, og så give hende et godt bad.

Vil klart se nærmere på B&B, og prøve det på hende smiley

• #5   8. jul 2013 (link fjernet)

dette her har jeg haft succes med (: har haft en hund med allergi, og som kløede konstant (:

• #6   8. jul 2013 Har købt shampoo fra B&B som jeg vil prøve i aften.
    Virker den ikke optimalt, vil jeg da kigge på den du linker til smiley den lyder god

• #8   8. jul 2013 Vi bruger både KW og B&B - Det kommer helt an på årstiden smiley

(link fjernet)

• #9   9. jul 2013 Ved lejlighed skulle man prøve at se på Iv San Bernard serien.
    Der er shampoo m.m. mod kløe, antiparasit behandling og meget mere.

Og spørg endelig videre.

Kommentér på:
God hundeshampoo

Annonce