{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundepensioner i silkeborg og omegn?
  • #4   7. jun 2013 Søren N: De fleste pensioner skriver på deres hjemmeside, hvilke praktiske ting der skal være i orden, før man kan bruge deres pasningstilbud.

Nær Silkeborg ligger der www.frisenborgpension.dk Der skal mine forældre have hvalp fra om en måned, (de har også opdræt af dværgschnauzere), jeg har indtryk af, at det er et rigtig godt sted, men har ikke selv prøvet det.

• #6   8. jun 2013 Mit link?
    Nej, det fandt jeg så lige ud ud af smiley
    Men jeg har kigget meget rundt og fx ved Doxx står der de bare skal være ansvarsforsikrede, så tænker det er nok de fleste steder.

• #7   8. jun 2013 Hov, der står faktisk i mit link; "Opholdet på Frisenborg Hunde- og Kattepension er for egen risiko og pensionen hæfter ikke for sygdom eller dødsfald under opholdet. Hunden er kun dækket af din egen forsikring under dens ophold i pensionen."

Så hunden skal være forsikret her også smiley (Som loven også foreskriver; ansvarsforsikring)

• #9   8. jun 2013 Sorry, jeg misforstod dig, men vi kan jo heller ikke alle være lige skarpe.

På dit 'selvfølgelige' spg: En 17 årig pige kræver nok ikke mere end minimum, men eftersom de veletablerede firmaer kun kræver minimum, er det nok det samme.

Kommentér på:
hundepensioner i silkeborg og omegn?

Annonce