{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.028 visninger | Oprettet:

"Høm høm"-poser {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at være træt af, at huske og binde poser fast på snoren inden gåtur, så jeg vil have fat i en holder til at sætte på snoren i stedet.

MEN de poser jeg lige hurtigt har kigget der passer til, ser ikke særlige kraftige ud. Kan man få dem i forskellige tykkelser eller må jeg nøjes?

De sidste ruller jeg købte hjem er alt for tynde - de holder ikke engang på lugten til man finder en skraldespand, så vil over i de tykkere igen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Høm høm"-poser
  • #1   7. jun 2013 min holder er lavet af kraftig nylon - vistnok af mærket trixie. Der kan du jo købe de kraftige poser, og så stoppe nogle af dem der i, så de er lige til at hive ud og rykke fra de andre poser.

det var måske en ide ?

EDIT:
    det er den her jeg har, der er også plads til ruller der er større end dem der normalt bruges i sådan nogle (fx i dem der ligner et plastickødben osv)

• #2   7. jun 2013 Jeg har sådan en holder, hvor man kan lægge en rulle poser i.
    De ruller poser er bare elendige, så jeg bruger holderen til de gode kraftige poser med hank. Jeg stopper dem bare i den igennem hullet. Der kan være 8-10 stykker i, og det er nok til en lille uges tid.

• #4   7. jun 2013 Jeg bruger lommer :b

• #5   7. jun 2013 Det kan godt være man bare skal bruge løsningen med at proppe dem i, fremfor de tynde der er lavet til det.

Lommer bliver også brugt, det er bare ikke ret ofte jeg har nogle smiley

• #6   7. jun 2013 jeg har de her, som man bare skal putte på snoren smiley de holder okay

profilbillede
  • #7   7. jun 2013 Katrine H - Jeg kender fint holderne, det er poserne dertil jeg spørger om smiley Om de kun findes i én tykkelse, for dem jeg har set, har været alt for tynde til min smag.

• #8   7. jun 2013 det tror jeg men er ikke sikker, ved kun at man kan få poser med duft smiley

• #9   7. jun 2013 tucksen

tror kun man kan få poserne i én tykkelse. og ja, den er ret tynd. Du kan jo evt finde en lille pind eller lignende i en passende tykkelse og længde, og så rulle de tykke poser om den, og så ind i holderen ? Evt vælge en af dem af stof, som ofte har plads til lidt mere end dem af plastik

• #10   7. jun 2013 Jeg køber i Lidl- de er ikke så tykke som de almindelige, men de holder fint (og så lugter de af mormorparfume, så de holder da i hvert fald stanken inde) 19 kr for 4 ruller mener jeg

• #11   8. jun 2013 Har egentlig ikke noget brugbart til dette emne xD
    Udover jeg er enig i at poserne til holderne er for tynde, og så har jeg heldigvis nem adgang til kommunale posestativer, så jeg henter mine poser der så de gratis og har altid noget et sted :)!

• #12   8. jun 2013 Tucksen: jeg er enig med dig, poserne er ikke fantastiske...

Jeg fik købt nogle, der så viste sig at være helt gennemsigtige på bagsiden, men mønstret på forsiden. - og hvem synes det er lækkert at se ind?

Kommentér på:
"Høm høm"-poser

Annonce