{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

Hundeskovene.dk {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde, der ved, hvordan man kan komme i kontakt med ejerne, af denne hjemmeside?
På deres "kontakt-side" på hjemmesiden, er der kun en mail - denne har jeg skrevet til, men uden svar fra deres side.

Mit problem går på, at vi har en hundeskov ca. 1 km fra mit hjem. Jeg bor på landet, på en grusvej, inde i en skov. Men når jeg finder denne hundeskov (som jeg i øvrigt aldrig selv bruger) på deres hjemmeside, står den registreret som værende på min adresse...

Vores grund på omkring 5000 km2 er hegnet ind, - så måske folk, rent faktisk kan tror min grund er hundeskov? Vi har endnu ikke oplevet, uventede gæster. Jeg har skrevet til hjemmesiden og bedt dem ændret adressen, men uden resultat.

Til interesserede kan jeg oplyse, at faciliteterne i min "hundeskov" ikke er så gode.

- Der er ikke toiletforhold, ej heller agilitybane og heller ikke mulighed for vand til hundene.

- Der er ikke så gode parkeringsforhold, ydermere er indhegningen ikke velegnet til små hunde og hvalpe.

- Men jeg har dog borde og bænke smiley

Ej, alvorlig igen. Er der nogen der ved, hvordan jeg kan få kontakt, når de nu ikke reagerer på mails?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeskovene.dk
Kommentér på:
Hundeskovene.dk

Annonce