{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

kat med manglende hår i min have! {{forumTopicSubject}}

Jeg har i lang tid nu haft en kat rendende i haven, den har altid været filtret og lidt ulækker. Men nu har den mistet ALT håret på den ene side langs ribbene, den er ikke til at fange, har forsøgt og den bider som en i H! Men altså, jeg frygter lidt at den har en eller anden sygdom, skab eller lign. og den smitter mine små hunde, da de også render i haven, specielt nu hvor det er sommer og varmt..

Huden ser ikke betændt ud, men den har mistet håret, tænker det selvfølgelig kan være fordi håret var så voldsomt filtret at det så falder af eller hvad man siger.. Men frygter nu mest at den bærer rundt på et eller andet, som jeg ikke ønsker hundene skal have....

Altså.. Hvad pokker kan jeg stille op med sådan en mis, der IKKE vil fanges, men konstant render og miawer.. Hvis terrasse døren er åben, løber den dælme også ind i huset... Kravler rundt på min grill osv..

Er der ikke nogen man kan ringe til som kan tage sig af sådan en kat? Jeg kan jo af gode grund IKKE tage den til dyrlægen, da den virkelig bider hårdt når man løfter den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kat med manglende hår i min have!
Kommentér på:
kat med manglende hår i min have!

Annonce