{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.570 visninger | Oprettet:

elektrolytter til hund {{forumTopicSubject}}

kan man give hunden de samme elektrolytter som hesten får?

min hund er nemlig ikke særlig god til at drikke og jeg er sådan lidt små bekymret her om sommeren.. så måske det kunne hjælpe hende med lidt elektrolytter

p.s.: ringer til dyrlægen og snakker med hende i morgen

men ville da lige høre jeres mening også

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  elektrolytter til hund
  • #1   10. jun 2013 Jeg har svært ved at se hvad elektrolytter skal bruges til hund for...

De bruges jo til hest for at genoprette salt-balance, og da hunden ikke sveder har jeg svært ved at se formålet med det til hund?

• #2   10. jun 2013 Nu bør man så ikke give elektrolytter til heste der ikke rigtigt vil indtage væske. Så jeg har da svært ved at se ideen i at give det til en hund der ikke drikker nok. Og så sveder hunde jo altså ikke, og heste får jo netop elektrolytter når de sveder meget...

I øvrigt vil en sund og rask hund der får fri adgang til frisk vand, osse drikke det den har behov for. Det samme gælder i øvrigt normalvis osse heste, evt med undtagelse af stress-situationer såsom en konkurrencedag e.l.
    Så den overdrevne brug af elektrolytter man ser rundt omkring, er helt og aldeles udnødvendigt, medmindre folk da regner med at skulle ud at starte 160km distance på en varm sommerdag e.l....

• #3   11. jun 2013 Vi giver elektrolytter til vores hunde efter en tur på væddeløbsbanen, men det er specielt til hunde.

Kommentér på:
elektrolytter til hund

Annonce