{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

Lars B
Lars B
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 20

Kløe.!!! {{forumTopicSubject}}

Hey alle dyre elskere. Har haft min hund i lidt over fire uger nu. Skiftede foder da jeg fik ham, til specific. Han klør sig ufattelig meget, har tjekket alt, og han fejler intet.

Nogen forslag til hvad jeg kan gøre ved det, for går ud fra det er foderet han skal venne sig til. Og det tager jo op til 6 uger.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kløe.!!!
  • #1   15. jun 2013 En hund burde ikke klø sig af at få skiftet foder, så enten ville jeg køre på det den sædvanligvis kørte på fra før, og ellers ville jeg få undersøgt om den lider af en form for hudlidelse/allergi/lopper.

• #2   15. jun 2013 Er det en hvalp?

• #3   15. jun 2013 Så du har været ved dyrlægen for at sikre dig at han ikke har allergi?

• #5   15. jun 2013 min pekingeser kløede helt vildt jeg fik den , og da den havde spist sit foder købte jeg noget andet, end de det havde købt (han var 2 år da jeg fik ham) og siden da har han ikke kløet, så tror godt det kan være fodder

• Lars B
    Lars B Tilmeldt:
    maj 2013

#6   15. jun 2013 Har været ved dyre læge. Men han er ikke tjekket for allergi. Han er lidt over 12-uger gammel.

• Lars B
    Lars B Tilmeldt:
    maj 2013

#7   15. jun 2013 Kan man ikke få noget cream, man kan smøre ham ind i. Så det ikke ireterre ham.

• #8   15. jun 2013 Altså vi har spurgt dyrlægen ad.. Han siger at det er normalt at hvalpe klør sig når de begynder at smide hvalpepelsen.. Man kan købe noget shampoo hos dyrlægen som skulle virke kløestillende - det var i hvert tilfælde den besked vi fik smiley

• #9   16. jun 2013 Shampoen hedder Allerderm og den virker beroligende og kløstillende på hunde

• #10   16. jun 2013 Min hvalp klør sig os meget og alle de hvalpe jeg har set har gjort det samme

• #11   16. jun 2013 det kan altså også godt være 'skindet' det klør fordi det giver/strækker sig i takt med hvalpen voksen.
    Fik engang at vide at hvalpe ikke havde færdigudviklet reflekser og dermed kan have svært ved at stoppe igen ( ved dog ikke om det passer;))

• #12   16. jun 2013 Joy kløede sig rigtig meget som lille, det var helt pinligt fordi man troede virkelig hun havde lopper, det samme sker når hun skifter pels nu her 2 gange om året, ellers er hun vokset fra kløen heldigvis : )

• Lars B
    Lars B Tilmeldt:
    maj 2013

#13   16. jun 2013 Jeg takker mange gange for de forskellige tip.
    Jeg har lige købt en shampoo, ved dyrelægen. som hedder, VeteiDerm,
    Vaskede ham igår så der efter to gange om ugen.

• #14   16. jun 2013 Vores hund kløede sig nu ikke da han var hvalp. Men jeg ville i hvert fald få den tjekket for allergi så du ikke køber noget nyt foder som den heller ikke kan tåle.

• Lars B
    Lars B Tilmeldt:
    maj 2013

#17   27. jun 2013 det blev jeg sku lidt kloger. tak...
    den shampoo jeg har hedder VetriDerm.. mod sart og følsom hud. det var hvad jeg fik ved dyre lægen. det eneste hun sagde var at han måtte vaskes to gange om ugen..!!!!
    der står ikke noget om hvordan den skal bruges.!!!!

• #19   28. jun 2013 Altså vi var ved dyrlægen i dag..
    Vores hvalp (12 uger) klør meget, og hun piber.. Jeg kan ikke holde det ud..
    Hendes første spørgsmål var: "Hvad fodrer i med?", "Vi fodrer med Kingsmoor".. Hun mente at det var et fint foder, så derfor prøvede vi noget andet før et foderskift. Der blev også tjekket for lopper..
    Vi fik Allerderm Moist med hjem, da hun skæller og er meget tør i huden.. Derudover en olie som hun skal have i maden 1 gang om dagen.. Vi håber det virker.

Og håber at shampooen kan hjælpe! Men ellers, olie i foderet sagde hun kunne have rigtig stor betydning.. Det kan du jo også prøve.. Vores er en blanding af olier, men lakseolie skulle vist også kunne hjælpe..

Kommentér på:
Kløe.!!!

Annonce