{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Knuder i brystet- løbetid.. {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg skriver på vegne af min mor.
Hun har en utrolig sød dober-blanding, som for kort tid siden kom i sin første løbetid.

Hun er netop færdig med løbetiden. Men vi har fundet en pæn stor form for knude under den ene Pat. Den er ca på størrelse med en 5'er på den ene og den anden led. Og vi har intet bud på, hvad det kan være.. Jeg har søgt herinde, efter lignenede spørgsmål, men kan intet finde.. Ved så ikke om, det er min søgefunktion der driller?
-jeg har ikke selv oplevet noget lignende med min egen tæve, og kan derfor ikke rådgive til andet, end lige at ringe til dyrelægen.. Men min mor er ikke så pyldret som jeg..
Har i nogle bud på hvad det kan være?


(Og nej, dette er ikke en tråd om at diskutere, om hvorvidt min mor burde trække den til dyrelægen eller ej. Jeg har intet at gøre med hunden, så ønsker ikke, at tråden skal tage en forkert drejning)

På forhånd tak:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knuder i brystet- løbetid..
  • #1   17. jun 2013 Er ikke professor. Men jeg oplevede at min tæve fik "større" bryster da hun kom i første løbetid. Ikke at de hang eller noget. Men de buet lille smugle ud og patvorten blev også større.

    Kan også huske at man selv fik ømme og hårde bryster da de vokset.

    Det kan måske være en fedt/vævknude som kan forsvinde af sig selv. Men det kan en dyrlæge sikkert fortælle, hvad det er. For kan da lyde lidt mystisk når det kun er en pat.


  • #2   17. jun 2013 Lyder som hævede mælkekirtler, som er helt normalt ifm løbetider.
    Min tæve havde dem 3 ca 3 mdr efter løbetiden, da hun var meget falsk drægtig.


Kommentér på:
Knuder i brystet- løbetid..

Annonce