10.209 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

hundelagkage hundelagkage

Vi skulle ha været til hunde fødselsdag i morgen smiley

Så for at give lidt, valgte manden at lave en lækker lagkage til de firbende.
aftalen blev desværre glemt, men mon ik vi finder nogle der vil dele den med Lady smiley

Hun har godkendt den smiley

Har i prøvet at lave hundekager?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundelagkage
  • #1   18. jun 2013 og her er ingredienserne smiley

profilbillede
  • #2   18. jun 2013 Godt nok er jeg selv en kæmpe hundefreak og spammer konstant andre med alle mulige forskellige billeder af min hund eller noget der bare har med hende at gøre men må indrømme at det der og rent faktisk at invitere folk over til hundefødselsdag synes jeg altså er for mærkeligt..... Men okay, jeg gav så min gaver til hendes fødselsdag i år - det er ikke mindre mærkeligt :O)

Men lækker ser den ud, håber vovsen nyder den smiley

profilbillede
  • #3   18. jun 2013 det var heller ikke decideret fødselsdag, eller jo hunden blir 4, men vi skulle nu bare til alm hygge/besøg.
    Min mand elsker at bage, så han fik den idé at hundende da lige sku ha lidt lækkert så smiley

Ellers går vi nu ikke op i sådan noget og holder heller ikke fødselsdag for dyrene...der er en grænse for galskaben smiley

• Line *
    Line * Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 1
    #4   19. jun 2013 kunne godt tænke mi at prøve og lave sådan en kage til Nischa her d. 08-09 smiley hendes første fødselsdag...
    synes kun det er hyggeligt at lave sådanne lidt "mærkelige" ting for hunden nu hvor jeg ikke har børn så er hun jo mit "lille" barn smiley

• #5   19. jun 2013 mine hunde holder nu også altid fødselsdag med gæster, kage, gaver og hele molevitten. Hundene elsker det, tager ingen skade og jeg har en hyggelig dag med mine venner og vores hunde.

• #7   19. jun 2013 Nårh hvor er den sød isabelle smiley

Min svigermor sys det er skørt at lave kager med hundebilleder eller figurer...så kom hun til at kigge på mig, og udbryder "medmindre man er Louise, hun vil nok elske at få sådan en kage" hehe jeps svigermor smiley

• #8   19. jun 2013 Men har kun min egen vovse til at spise den, ingen andre kan åbenbart komme smiley øv øv lidt ærgerligt.

• #10   19. jun 2013 Ja mens manden lavede den sad hun troligt og ventede, så der faldt et par smagsprøver ned smiley

Så hun vil gerne spise den smiley

• #11   19. jun 2013 Herhjemme holdes der nu ikke fødselsdag for hundene smiley

Kommentér på:
hundelagkage

Annonce