Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder.... Hjæææælp....
  • #1   20. jun 2013 Taste of the Wild stortrives både min OEB og min brors lab på, på alle områder, så kan kun anbefale det herfra.
    Men det er jo desværre utrolig forskelligt fra hund til hund, så der er ingen garantier, men vi har i hvert fald ingen problemer haft med det.
    Og køber man det hos zooplus.de, kan en pose med 13,6 kg komme ned i omegnen af 350 kr, det er jo bare endnu et plus og det lader også til at være et temmelig "rent" foder, på den måde, at jeg ikke synes det er nødvendigt med ligeså meget af det, ift. så mange andre mærker, for at hunden holder vægten osv. smiley

• #2   20. jun 2013 Tak Troels smiley
    Er før stødt på det på udstillinger osv.
    Men det er rart at høre, hvad andres erfaringer er smiley

• #3   20. jun 2013 Helt sikkert da, om ikke andet kan man nogenlunde danne sig et indtryk af, om oplevelserne hælder mest i positiv eller negativ retning.
    Både min bror og jeg bruger i øvrigt primært High Prairie varianten, den med bison og råvildt, men er da sikker på at alle varianterne er udmærkede.

• #4   20. jun 2013 Mine forældre skal også have, og de køre med 2x for omkring 750kr. på den tyske zooplus smiley
    Så tror vi køber 2 forkellige, og så bytter en pose smiley Så får de lidt forskelligt.... Tror nemlig den med fisk er godt, og også den med bisson....

• #5   20. jun 2013 Mine dur ikke til Taste of the wild. De så såmnd fine ud i pels, øjne osv, men de var SULTNE.
    Særligt Gaia var slem. Hun kom og vækkede mig om natten for at komme ud, ikke for at tisse, men for at kaste sig over alt spiseligt hun kunne finde -græs, rødder, diverse planter, bark, biller mm.
    På gåture havde hun mere travlt med at opsnuse og spise ALT der tilnærmelsesvis kunne passere for føde, end hun havde med at få tisset og hvad hun nu ellers skulle.
    -og hun er ellers svær at holde i huld, så hun får rigelige mængder.

Så selvom jeg synes det lyde rigtig godt på papiret, så var det altså ikke et hit for os

• #6   20. jun 2013 jeg bruger TOTW og er meget tilfreds

• #8   20. jun 2013 Jeg har også kun gode erfaringer med TOTW smiley

• #9   20. jun 2013 Tror vi vil prøve taste of the Wild smiley
    Tak for svarene....

• Beanmor *
    Beanmor * Tilmeldt:
    okt 2012

Følgere: 1 Hunde: 3 Svar: 225
    #10   20. jun 2013 Vi har en hund med lidt allergi, en med sart mave og en som har været meget småt spisende/for tynd. De fungerer alle 3 super godt på TOTW. smiley

• #11   20. jun 2013 Jeg bruger taste of the wild til min hund, og han fungere perfekt på det smiley

• #12   21. jun 2013 Også stor tilfredshed her med TOTW, flot pels og afføring.

Kommentér på:
Foder.... Hjæææælp....

Annonce