{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Tisser pludselig inde {{forumTopicSubject}}

Min pomeraniandreng på 7 år har formået at tisse på gulvet hos min mor flere gange nu. Der hjemme har jeg ikke oplevet det (men der har han have, hvor han kan rende ud når han vil ud over de tre gåture om dagen). Første gang for over en måned siden var tydeligt, fordi jeg ikke var hurtig nok til at komme i tøj og ud med ham om morgenen. Anden gang var i går aftes. Jeg kommer kl17:45 hvor jeg har gået med ham kl17:30. Jeg går med ham igen kl23:15, og uden at vi har opdaget det, så har han lagt en kæmpe sø på badeværelset i det mellemrum. Han har ikke sagt til, før jeg gik med ham. Nu er det lige sket igen. Hunden står op fra sengen jeg sover i, og går uden en lyd over i hjørnet og pisser en stor sø. Jeg skælder ham ud, mens han gør det.
Hvad pokker er næste skridt?
Han plejer snildt at kunne holde sig i 12 timer, hvis der soves længe fx. Nu døjer det med 6 timer åbenbart. Og han plejer altid at sige til ved at pive enten ad mig eller ved døren. Er han ved at blive gammel eller er blæren blevet slap af at have have (han har været lejlighedshund i mange år)? Eller kan de bare godt få fikse idéer om at det er ok at tisse i et bestemt hus?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser pludselig inde
Kommentér på:
Tisser pludselig inde

Annonce