Hvalp Bider poter og ben {{forumTopicSubject}}
Hejsa,
Min lille hvalp på 8 uger som er en siberian husky, bider relativt meget i sine egne ben og poter.. Det er tit bare når han ligger og slapper af. Det er ikke lige noget jeg har oplevet før hos andre hvalpe. Og jeg tænker om det kan være tegn på noget allergi? Eller er det for tidligt at sige mht hans alder?
Der er intet at se på hverken ben eller poter, og han virker ikke irriteret når man piller på hans ben..
Jeg glæder mit lidt til at få skiftet ham hen på essential foder uden korn, fordi at han pt får olivers Classic (med korn, mener jeg) som vi har fået med fra avler, og jeg tænker om det kan have betydning, og om det ændrer noget..
Er der nogen der har nogen erfaringer med lign. Opførsel og har nogle bud?
Tak på forhånd.
nov 2011
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 61 Svar: 518
Han gør det ikke så tit, men han gør det da nogle gange
maj 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 1
aug 2012
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 112
aug 2012
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 112
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 161 Svar: 12.820
Huskier er gode til at holde sig selv rene, og kan derfor godt vaske poter ligesom katte fx gør, men det må ikke blive en vane.
En husky er altæder, og skal vænnes til at spise mange forskellige ting. De må ikke have sart mave eller allergi. Jeg har heller aldrig hørt om en husky med allergi.
Poteslikkeri kan være en måde at dæmpe sig selv på. Hvis hvalpen fx gerne vil lave noget, men har fået et nej, så kan den finde på at aktivere sig selv.
Hvalp Bider poter og ben