{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Hvalp Bider poter og ben {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Min lille hvalp på 8 uger som er en siberian husky, bider relativt meget i sine egne ben og poter.. Det er tit bare når han ligger og slapper af. Det er ikke lige noget jeg har oplevet før hos andre hvalpe. Og jeg tænker om det kan være tegn på noget allergi? Eller er det for tidligt at sige mht hans alder?
Der er intet at se på hverken ben eller poter, og han virker ikke irriteret når man piller på hans ben..

Jeg glæder mit lidt til at få skiftet ham hen på essential foder uden korn, fordi at han pt får olivers Classic (med korn, mener jeg) som vi har fået med fra avler, og jeg tænker om det kan have betydning, og om det ændrer noget..

Er der nogen der har nogen erfaringer med lign. Opførsel og har nogle bud?

Tak på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalp Bider poter og ben
  • #1   28. jun 2013 Min Cody bider/gnaver også i sine bagpoter nogle gange, og det har han altid gjort smiley

Han gør det ikke så tit, men han gør det da nogle gange smiley

• #2   28. jun 2013 min hund bider også i sine poter

• #4   28. jun 2013 det kan også godt være kedsomhed. at han skal have noget mental stimulering..

• #6   29. jun 2013 Min Han gjorde det da han var 4 måneder. Det var tit når jeg sad ved computeren omn morgen og han bare lige havde været ude i haven. Men efter jeg begyndte at gå med ham fra morgenstunden var der ingen ting og en husky er jo en aktiv hund..

• #7   29. jun 2013 Kig ud forbi os en dag, så kan vi snakke om alle de ting, der vedrører racen smiley

Huskier er gode til at holde sig selv rene, og kan derfor godt vaske poter ligesom katte fx gør, men det må ikke blive en vane.
    En husky er altæder, og skal vænnes til at spise mange forskellige ting. De må ikke have sart mave eller allergi. Jeg har heller aldrig hørt om en husky med allergi.
    Poteslikkeri kan være en måde at dæmpe sig selv på. Hvis hvalpen fx gerne vil lave noget, men har fået et nej, så kan den finde på at aktivere sig selv.

Kommentér på:
Hvalp Bider poter og ben

Annonce