{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.422 visninger | Oprettet:

Hvad fejler min hund? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg håber at nogle kan hjælpe eller give nogle gode råd. Dette er måske en lidt speciel historie og det giver mig mere spørgsmål end svar. Håber i vil læse det hele.

Jeg har en hund på snart 10 år, som hedder Teddy.
Teddy har de senest par år haft det rigtigt dårligt i nogle perioder. Sådan en periode har han lige haft.

Det startede d. 21 juni om eftermiddagen. Han begyndte at søge skjul på vores kontor, som er det fjerneste rum i huset. Han sad i det fjerneste hjørne. Han kom hverken når man kaldte, eller sagde man skulle ud at gå tur eller noget. Han hverken spiste eller drak, medmindre at jeg fodrede ham. Han var RIGTIG dårlig. Han var helt indelukket. Vi følte at han slet ikke kunne genkende os eller kattene. D. 21 juni havde han rigtig dårlig mave, hvor vi tænkte at det var grunden til hans opførsel. Men allerede d. 22 juni var der intet i vejen og der var hans afføring rigtig fin. Normalt når vi er ude at gå, går han meget langsom, men de dage hvor han havde det dårligt kunne det ikke gå stærkt nok for at komme hjem igen.

De sidste 3 år har haft ham det lignede sådan cirka engang om året. Det har faktisk omtrent været på samme tidspunkt de tre år. Cirka i april-maj måned.

I år havde han sådan en lignede periode i maj, men det gik over 3 dage.

Nu her d. 21 juni har han igen haft sådan en periode. Men det mærkelige er at det kommer fra den ene dag til den anden og går over fra den ene dag til den anden. Nu springer han rundt i stuen, spiser, kommer når vi kalder og er den samme Teddy som normalt.

Dyrlægerne har indtil videre ikke rigtig kunne finde ud af hvad han fejler. Og hvergang at vi tænker og siger: "Nu tager vi til dyrlægen igen." Så bliver han frisk igen.

Er der nogen som overhoved forstår noget af det jeg har skrevet og som måske har en ide eller nogle tanker om det? :-S Jeg er lidt i vildrede.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad fejler min hund?
Kommentér på:
Hvad fejler min hund?

Annonce