3.031 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 40 Svar

DKK engelsk bulldogs . Billeder. DKK engelsk bulldogs . Billeder.

Hejsa. Jeg kunne godt tænke mig, at se nogle billeder af jeres DKK engelske bulldogs.

Det er nemlig vores fremtidige drømmehund ( her vil jeg lige indskyde, at jeg godt kender til EB ernes sundhedsmæssige udfordringer, dyre at forsikre osv så tråden behøver ikke drejes den vej hvis det kan undgåes... Det er jo ikke sikkert, den kan det , men nu har jeg nævnt det hihi).

Grunden til jeg gerne vil se jeres bullere er, at jeg prøver at spore mig ind på hvilken type bulldog jeg/vi vil gå efter. Jeg synes det er rigtig svært ( som ny i hundeverdenen) at få meningen ud af stamtavlerne, fordi der jo ikke er billeder af hundene , men kun deres navne.

Så synes det kunne være SUPER fedt, at se jeres billeder, hvor I evt lige skriver lidt om jeres hunds kropsbygning ( hvad synes I er ekstra godt, og hvad har den evt af mangler i forhold til, hvad I ville vurdere havde været perfekt).

Hvis I så oveni købet har billeder af dens forældre/søskende som jeg kan sammenligne, ville det bare være ekstra fedt.

Derudover også gerne hvilken kennel hunden er fra....

Det skal lige nævnes, at jeg helst kun vil se billeder af hunde med stamtavler, fordi ellers vil det blive umuligt for mig, at gå baglæns i Info, så det er altså ikke fordi jeg ikke kan lide hunde uden tavle, eller er snobbet osv, men vi har bare taget det valg, at det skal være en hund med tavle, og derfor er det den slags hunde jeg gerne vil se..

Håber ikke det bliver taget ilde op, da dette indlæg er lavet, for at jeg forberede mig så godt som muligt.

Glæder mig til at se jeres dejlige engelske bulldogs,, det er lige før mit hjerte smelter over disse skønne vovser smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DKK engelsk bulldogs . Billeder.
  • #1   30. jun 2013 da der ikke er nogen svar endnu tillader jeg mig lige at foreslå t.s at gå ind under e.b. og se profilerne der er en hel del stykker og skrive p.ber til de der er interessante.
    har selv pomeranians, har haft gjort det samme der. held og lykke og gerne tilbagemelding her i tråden....

• #2   30. jun 2013 Se flemme, hun er den "lille" type hun vejer ca 20kg. Rigtig godt hoved der eneste hun mangler er hale smiley men som sagt hun er ikke sund og rask så vil måske hode mig fra hendes forældre smiley da andre i dette kuld også har dårlige ben øjne.

profilbillede
  • #3   30. jun 2013 Flora er fra egen avl..
    Kunne ønskes bedre: kropslængde, næselængde, mere vinklet på bagbenene..
    Flora er kun 1 år, hun er ikke færdig udvokset og mangler stadig det vigtigste, nemlig sundhedsundersøgelserne samt resultaterne smiley

profilbillede
  • #4   30. jun 2013 Flora's søster som har mange af de forcer jeg vil ønske mig Flora havde, men hun havde desvære ikke de bedste knæ..

profilbillede
  • #9   1. jul 2013 Familien Rødtop : det var en rigtig god idé du kom med der! Det havde eg slet ikke overvejet. Det eneste lille minus er, at hundene jo står " hulter til bulter" mht tavle eller, men ellers smart nok.

Stefan og Line : hvor ser Flemme rar ud smiley men hvor ærgerligt at hendes helbred ikke er godt. Især når nu hendes hoved er godt. Er det patella Lux og cherry eyes hun døjer med?

Når du skriver hun er en lille type, mener du så vægtmæssigt? For hun ser da bred ud ved brystet ikke? Jeg kan godt lide at hun er smal bagtil ( at hun har en talje), hendes næsefold ser heller ikke voldsomt stor ud, er hendes vejrtrækning god?

Tak for Info om forældre, altid rart med gode råd. Er dog godt klar over, at vi nok må være realistiske mht ikke at kunne få 110% sund bulldog - desværre, men rart at vide hvad man går ind til.

Kennel molossoshuset : super fedt med 2 gode billeder ( opstillingsmæssigt) det er lige sådan noget jeg søger! Hvor er flora fin synes jeg. Kan godt lide, at både hun og søster er lidt " atletiske" ( kalder man det det?) at se på! Kan godt se snuden er lidt længere på søster. Kropslængde kan jeg ikke vurdere, og vinkel på benene er jeg i tvivl om hvad betyder?

Jeg kan egentlig godt lide, at flora er lidt lavere bagtil som hun står der, hvor søster virker til at have længere bagben , men ved jo ikke om det er godt eller dårligt mht racestandard.. Kan kun udtale mig om , hvad jeg personligt synes smiley og jeg har jo ikke forstand på hundeavl, så ved ikke hvad der vægtes godt eller skidt, og hvilke ulemper der evt kan være ved den ene krop frem for den anden.

Venges : den første hund du viser , kan jeg rigtig godt lide. Kan godt følge dig i det med benene, og så er den måske knap så atletisk at se på, så faktisk sjovt at du beskriver netop dens måde at bevæge sig på som en panter:-) billeder kan jo ikke vise alt.

Mht avl i Tyskland, har jeg læst mig frem til, at de har nogle restriktioner mht deres mål på luftveje, det kunne vi godt ønske os her i DK. Men tror ikke vi har mod på at købe en hund i udlandet, det virker meget uoverskueligt for mig, og tænker at det Må da kunne lade sig gøre her i DK ( at finde en hund).

Nr.2 hund du viser, ser helt vildt nuttet ud, men når jeg ser dn, kan jeg ikke lade være med at synes at den ser lidt " lasket" ud smiley måske er det igen benenes længde der snyder? Og at han er sund og rask betyder jo mest... Jeg vil hellere gå på kompromis med udseende , hvis jeg bare kunne være sikker på hunden var ok sund.

Og så blev jeg lige forvirret i begreberne her.... Mulen er for lille og næsen for kort?? Hvor sidder mulen i forhold til næsen? Er det der ved kindposerne? Totalt forvirret er jeg hahaha ..

Men tusind tak for billeder indtil videre, kom gerne med flere, dejligt dejligt..

• #10   1. jul 2013 Wow de sidste 2 billeder så jeg først nu! Er lige på vej til læge med min søn, så jeg må lige nærstudere senere!!

I'LL BE BACK Muuuhaaaaaaahahaha

• #12   1. jul 2013 Ja det er patella hun har, nej dog ikke cherry eyes, men distichiasis hår, dog er hendes søskende ramt af cherry eyes.

Hun er den lille type i det at hun ikke er særlig høj, og ja vægt messigt, hun har gode åbne næsebor men virkerlig dårlig vejrtrækning.

Hendes smalle talje er fordi vi holder hende slank så vi ikke overbelaster hendes ben smiley

profilbillede
  • #13   1. jul 2013 Vinklerne på bagbenene er hvor meget de bøjer ind af bagerst på benet( ved ikke lige hvordan jeg bedst forklare det) smiley
    Søsteren havde generelt den form jeg foretrækker, men jeg ligger heller ikke vægt på hvad de kan vinde i udstillingsringen, men funktionaliteten hos hunden...
    Den 4 hund Venges postet er mor til de mine Flora og søsteren smiley

• #14   1. jul 2013 Venges : tror det gav meget god mening for mig mht snude/næse osv , har egentlig ikke før tænkt over at der er decideret forskel på selve længden af næsen... Har nok bare tænkt mest over hvor meget hud der vælter ud over næsen.

Hvor sjovt at den 4. Hund du viser er moderen til de 2 første fra molossos huset ( det var også dem du skrev havde hvalpe senere på året ikke?).

Når jeg sammenligner moder og døtre, tænker jeg at det må have været en far hund, med mega lange stænger?? For at kunne udligne de korte ben moderen har? Ligger I inde med et billede af faderen også?

Det må virkelig være noget af det aller sjoveste og aller SVÆRESTE mht avl.. At kende sin hunds svage sider, og så finde en øde at kompensere på!

Kan godt fornemme at moderen har et lille hovede, men hun ser utrolig fin og rar ud alligevel synes jeg.

Og forøvrigt Venges, tusind tak for det meget flotte tilbud om hjælp til køb af hund i udlandet. Det er godt nok sødt af dig!!

Kennel molossoshuset: tror godt jeg forstår det med benene, det er ikke så positivt hvis deres ben går alt for meget lige op og ned, der skal helst være et buk/vinkel ved bagknæene, er det rigtig forstået?

Stefan og Line : ok de hår, er det ikke noget med, at de vokser nærmest ind mod øjet, og derfor generer øjet så meget at det løber hele tiden osv?
    Virkelig træls for jer og også fru Flemming selvfølgelig, men efter operation bliver det vel ok ikke?
    Er lidt ked af at høre mht hendes besværede vejrtrækning, jeg havde nemlig fået opfattelsen af, at hvis man havde gode store næsebor, var der en bedre chance for god vejrtrækning, for det er vel svært/umuligt at vurdere vejrtrækningen på en lille hvalp visuelt???

Er der noget du/I Stefan og Line, ville ønske I havde vidst/spurgt om/undersøgt/blevet gjort opmærksom på, inden I valgte hvalp? Altså er der nogle Guldkorn I kan give mig, som I selv ville ønske at have fået inden?
    ( er godt klar over, at I ikke er synske mht sygdomme på hunden, jeg tænker mere generelt).

Og lige et spørgsmål til avlerne, er der måske en lille risiko for, at man som avler, godt kan synes det er en lille bitte smule irriterende hvis jeg, som potientel hvalpekøber, kommer på besøg for at tale om evt køb af hvalp, og så har spørgsmål til mht forældre dyrenes sundhed?
    For ved næsten ikke om det bliver lidt for meget, hvis jeg/vi tropper op og begynder på alt muligt med røntgen, hårsækkemider, div operationer osv osv..?!

Vil jo gerne kende svarene, men risikerer jo nærmest at skræmme avlerne , som måske bare tænker at jeg er for " besværlig" at sælge til smiley er det normalt at spørge ind til meget omkring sin kommende hvalp?

• #15   1. jul 2013 Viola som er mor til Flora og den anden på billede er rimelig langbenede, på billede er hun ikke så gammel smiley
    Her er en video af faren:
    http://m.youtube.com/watch?v=-tcJws5xM8s
    Og det med vinklen på benene er rigtig forstået smiley

• #17   1. jul 2013 Helt enig Venges smiley

• #18   1. jul 2013 Dette er min dreng Jørgen Jensen. Han har vokset meget godt harmonisk hele tiden, men altid været lidt lille i størrelse frem for mange af de man kan se rundt omkring smiley Han har en rigtig go kondi/form og kan godt lide hans muskelgrupper. Han har en super kort pels der er nem at passe over hele kroppen. Kan godt lide hans mørke farve i pelsen. Han har en "grisehale" men der er ikke noget med hans rygrad og som du kan se på billedet er den ikke indgroet. Nogle mener den er for høj sat, men røntgen viser at rygraden er som den skal være. Han har noget med det ene knæ, men dyrlægen giver den ikke rigtig en grad, da det "skifter", hvis han er blød i musklerne omkring knæskallen, da kan den rykkes lidt, men hvis han ikke lige har været på bondegårdsferie, så kan man ikke. Så derfor er det vigtigt at han bliver holdt i go form og derfor er jeg glad for at han er vokset stille og roligt. Han har en udemærket næstefold, men skal tørres hver dag i folden, ellers får han hurtig rødme. Han får svar på torsdag om han har allergi, da jeg har fået taget en test af en byld ting han havde på poten.
    Jeg kan godt lide hans størrelse i højde og længde, men ville gerne have haft ham bredere i skuldre og hoved. Og så håber jeg på hans underbid bliver mindre, da han er 2 år gammel og stadig vokser, da det er i overkanten.

Han hedder Glory Hunter Kinibox og er hentet i Holland.

profilbillede
  • #19   1. jul 2013 Max er indtil videre alt hvad jeg ønskede i en bulldog, især sundhedsmæssig. Han har en kondition og bliver aldrig træt af at gå tur. Han kan lege hele dagen, men holder ham tilbage mange gange, da jeg ikke vil have ham til at komme til skade. Han blev udsat for kennelhoste da han var 6 måneder gammel, Jørgen fik lungebetændelse, men Max hostede 2 gange om morgen i et par dage... Det var det. Han er udstillingsmæssig lang og høj, men jeg vil gerne at kunne bruge mine hunde til andet end udstilling. Max er vokset meget hurtigt og har været urolig for at han ville vokse skæv eller noget, men det har han heldigvis ikke. Max har ikke noget næsefold, så det er for mig virkelig en go ting. Han har ikke endnu haft nogle sundhedsmæssig ting. Han bliver 1 år i denne måned.

Max hedder Nobozz Maximus og er hentet i England.

profilbillede
  • #21   1. jul 2013 Vil gerne poste nogle billeder af den engelske bulldog som jeg kan lide dem og som de så ud før i tiden, der hvor funktionalitet var vigtigere end udseende...

profilbillede
  • #23   1. jul 2013 Lækker sag, med tydelig muskulatur, god hale og ingen kæmpe næsedelle....ikke ekstrem som dem vi ser flest af idag.

profilbillede
  • #24   1. jul 2013 Her..

profilbillede
  • #25   1. jul 2013 Enig Krumme og i min verden er det en rigtig bulldog..

• #27   1. jul 2013 Krumme nu er jeg ikke helt tryk ved det tyske, men er sikker enig smiley
    Nej jeg er ogdå vild med det brede muletøj..en ting er sikkert, dengang kunne de bevæge sig og skulle ikke tørres bagi!!

• #28   1. jul 2013 Som der står på billede..

profilbillede
  • #31   1. jul 2013 Krumme: Tror jeg er med og også enig smiley
    Kongelig kommode: Din hund har en rigtig fin krop, hovede ikke så typisk, men hun ligner en som kan bevæge sig og trække vejret og det er det som er og bør være top prioritet!!

• #33   1. jul 2013 Kommoden: Og det er sådan det skal være!!
    Var inde på din profil og syntes ikke helt hendes hovede er så atypisk som på de her billeder..
    Hun er rigtig lækker smiley

• peder w
    peder w Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Svar: 6
    #34   2. jul 2013 Skulle du have lyst til at se en masse billeder også af de hunde der er i linierne bag, er bulldogpedigree.com et fantastisk værktøj hvor mange har lagt deres stamtavler ind inklusiv billeder.

• #35   2. jul 2013 Kennel molossoshuset : den video af faderen..jeg var helt færdig af grin. hvor er han bare SKØN, og sikke en masse tricks han kan, det er da for morsomt smiley :-D

Og billedet af hundene i gamle dage, der synes jeg rigtig godt om den første du har vist , samt den hvide på næste billede, hvor den står på 2. række som nr 1.
    Det er der hvor Krumme godt kan lide den yderst til højre...

Når jeg sammenligner de 2, og primært sammenliger muler/snuder, er den til højre så ikke lidt mere ligesom en Boxer? dvs lidt mere "rund" om næsen? Hvor den til venstre har lidt mere hængende kinder??

men sjovt at se udviklingen , og hvor er det skægt hvor forskellige alle jeres hunde er... søde og charmerende alle sammen. suk glæder mig til det en dag bliver mig der får en smiley

glory hunter, hvor er Jørgen nuttet smiley kan ikke lige se hans underbid på billedet men det er måske nemmere IRL, tænker dog, om han måske har lidt meget hud omkring halsen/nakken? sådan lidt dellet? Har han ok vejrtrækning, eller er det ikke noget han er påvirket af??

Jeg er helt vild med Max´udtryk som han står der på billedet... han ligner en der tænker : " I kan bare rende mig hele bundtet" hahahaha herligt.. og fedt at det virker til at han har godt helbred! Han ser virkelig skøn ud smiley

Helle M har du evt nogle billeder uden sele og lidt tættere på ? Det er lidt svært at se på så lang afstand smiley (men skal lige høre om det er dig med Uffe , inde fra facebook gruppen?? kan ikke lige se det?)

Kongelig kommode : jeg synes kommoden har en flot slank krop, og som en nævner så ser hendes hals også slank ud, men på billedet forfra ville jeg ikke have tænkt engelsk bulldog (hvis jeg kun havde set det billede).

Kan det være fordi hun ikke har så store kindposer??

har siddet og kigget på billedet, og kan ikke rigtig finde ud af, hvorfor det er , at jeg tænker på en anden hunderace?? Bliver selv lidt forvirret fordi på det andet billede du viser (i profil) ligner hun jo fint en EB..

Som skrevet før, er det bare så sjovt at se hvor forskellige de er !!

Peder W , tak for info , det kendte jeg slet ikke til.. kan se man skal oprette sig som bruger, så det må jeg lige forsøge om jeg kan finde ud af ... hahaha computernørd kan man ikke kalde mig smiley

• #36   2. jul 2013 Her er min voksne tæve Rosa.
    Rosa fik jeg sidste år som voksen da jeg mistede min anden tæve 2 døgn efter hun fik hvalpe..
    Rosa elsker turer i højt tempo, så vores morgen gåtur på en time runder 5-6 km...

profilbillede
  • #37   2. jul 2013 Et mere af Rosa..

profilbillede
  • #39   2. jul 2013 Gud hvor har Rosa bare et skønt skønt udtryk og super flot farve!!

• #40   2. jul 2013 Her kan man bedre set underbiddet smiley
    Han har ingen problemer med vejrtrækningen, han kan godt blive forpustet, men hvis det ikke er for varmt, så elsker han at gå. Er ved at få ham glad for vand efterhånden og går til vandløbebånd med ham, der har jeg ikke prøvet endnu at han ikke kan mere.
    Umildbart vil jeg ikke mene han har for meget hud ved nakken, han har det ikke sådan hængende ned og det folder ikke "mod" hinanden.

profilbillede
  • #41   2. jul 2013 Max kan også se sød ud, især hvis han skal vise hans ben han helt selv har fundet... smiley

profilbillede
  • #42   3. jul 2013 Jo det er de hår der vokser indad, hun er blevet opereret 2 gange måske skal hun også en 3 gang:(

Hvis jeg skulle købe en igen ville jeg have at der er sundheds certifikat på forældrene men røntgen. Og så ville jeg se den, da de godt kan få et uden at være iorden. Du kan se hvad der ingår i et sundheds certifikat her. http://bulldogklubben.dk/images/stories/kopi%20sundhedscertifikat%20forside%20dansk.pdf

• #43   4. jul 2013 Kommoden, ja måske er det derfor at jeg ikke helt kan genkende hendes hoved som et bulldog hovede ( at hun smiler så meget), men sød ser hun ud, helt bestemt.

Glory hunter: hahaha ham max er vist fuld af fis smiley

Stefan og Line, har lige siddet og kigget på sundhedscertifikatet, og ja hvis alle hunde fik et sådan et udfyldt , så man som køber kunne læse det, så ville det gøre det en lille smule nemmere ( i hvertfald i forhold til ingenting).

• #46   4. jul 2013 men på det skema der bliver linket til står der da også noget med røngten?? puha nu bliver jeg da endnu mere forvirret smiley :-)

• #49   4. jul 2013 hmm ja kan godt se der står frivillig i parentes ved røngten, men hvor totalt mega meget øv, hvis folk bare avler lige gyldigt hvad resultatet viser, eller hvis de bare springer over!!! Nå Venges, tror godt nok du hører fra mig/os når vi skal have hund smiley . Vi venter gerne på den rette, men der er jo lidt til endnu...

kan jo være totalt optimistisk (og naiv) at tro og håbe at der rykker EN HEL MASSE ved sundheden mens vi venter på at blive klar til hund smiley smiley ja ja håbet er lysegrønt.

• #51   4. jul 2013 Et råd er også at finde nogle opdrættere der har råd til at lade deres hunde udgå af avl hvis de ikke er gode nok. Enten på sundhed eller sind.

• peder w
    peder w Tilmeldt:
    nov 2010

#52   4. jul 2013 tænk at der ikke er nogen der tænker:

Hjemmesider kan være rigtig flotte, billeder kan photoshoppes.

Jeg må hellere bruge lidt tid på at møde nogle af de opdrættere jeg overvejer at købe hvalp hos. Se deres hunde, og opleve hvordan kennelen ser ud.

Bare en tanke

• #54   4. jul 2013 Havde egentlig ikke tænkt mig at kommentere tråden, bare nyde billederne af alle de skønne bulldogs! Indtil min kæreste gjorde mig opmærksom på Nobel bullies . billede af skønne Rosa! Det er da den lækreste 3-benede hund jeg har set smiley
    (grundet vinklen på billedet) Det ser da for sjovt ud smiley

• peder w
    peder w Tilmeldt:
    nov 2010

#55   4. jul 2013 dækprofil, er det ikke noget med pirelli eller michelin?
    Hvorfor er det ikke i orden at undre sig over hvor mange der vælger til og fra på baggrund af de oplevelser og holdninger der bliver delt herinde.
    Og ja tråden handler om billeder, men den er da blevet drejet til attester, røntgen og andre emner som specielt to opdrættere mener er det vigtigste der findes.
    Jeg ville bare pege på at netshopping ikke er det mest oplagte når det handler om hunde.
    Undskyld hvis det tages ilde op.

• peder w
    peder w Tilmeldt:
    nov 2010

#57   4. jul 2013 jo det er den, og det bedste man kan gøre er jo at gøre andres erfaringer til sine egne.
    ønsket om at se billeder af bulldogger er som så mange andre tråden blevet til en diskussion om hvem der tester for hvad og om hvor forfærdelig en race EB er.
    Min opfordring vil dog stadig være at man bør besøge opdrættere frem for først at få dem sorteret herinde udfra andres oplevelser og holdninger.

• #59   5. jul 2013 Anne-Marie: Jeg kunne ikke være mere enig smiley

• #60   5. jul 2013 Peder w, hvis du med dit indlæg hentyder til, at jeg " netshopper" til når vi skal have hund, så vil jeg bare gøre dig opmærksom på, at det er bestemt IKKE tilfældet!

Jeg har i høj grad tænkt mig at besøge opdrættere, men vil da under ingen omstændigheder blive spist af med kaffe og kage samt en sludder fra de varme lande om søde hunde! Jeg vil da være forberedt? Hvilke spørgsmål er gode at få svar på, hvad skal jeg især være OBS på osv osv.

Ja, jeg er 1. Gangs hundeejer, og hvis jeg ikke skulle søge information på et hundesite, så ved jeg da snart ikke hvor... Du ved jo intet om, hvad jeg læser osv herhjemme, så synes ærlig talt du konkluderer lidt vel frit!

Jeg er faktisk rigtig glad for denne her tråd, og synes det er rigtig spændene at kigge på alle billederne, og selvfølgelig (!) erstatter det ikke at se hundene IRL, det ved jeg da godt... ( bonus Info, var faktisk på DKK UDSTILLING i Roskilde først i maj , netop for at kigge på bulldogs), så at påstå at eg bare sidder foran min skærm og vælger til og fra, gør mig faktisk lidt fornærmet...

Jeg vil desuden være meget ked af hvs tråden pludselig bliver slettet Pgr. Af div. Regler på hundegalleri, så please, hold tråden på sporet...

På forhånd tak..

• #64   9. jul 2013 åh den kære muttley er jo bare så kær og charmerende at se på.. og sikke han vokser!!

Kan godt se at hans næsefold er stor i det, men fedt at han ikke har vejrtrækningsbesvær. Billedet fra siden, ser han lidt kompakt ud (fx i forhold til Flora som der vises højere oppe i tråden) men er det mon bare fordi han er hvalp?

hvordan ligger han vægtmæssigt nu i forhold til alder?

Fin er han i hvertfald smiley
    (og ja hihi på sidste billede ligner det han tænker " smut nu pomfrit , jeg vil sove")

Kommentér på:
DKK engelsk bulldogs . Billeder.

Annonce