{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Rødt i hvalps lorte {{forumTopicSubject}}


Min hvalp på 13 uger er begyndt at lave lorte hvor der er lidt rødt i. Kan ikke helt vurdere om det er blod. Men det ser underligt ud.. For resten af lorten er brun som den skal være.

Nogle gange virker det os som om det gør ondt eller er svært for ham at få lavet afføring.

Han får Acana foder som han var vant til da vi købte ham.

Nogle der har oplevet noget af det samme.
Noget man skal gå til dyrlægen med?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rødt i hvalps lorte
Kommentér på:
Rødt i hvalps lorte

Annonce