3.989 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Kløe efter trimning Kløe efter trimning

Vores Westi er nu blevet trimmet for 6 gang og vi har samme problem hver gang , hun klør sig over hele kroppen og hiver hår ud samt ruller sig alle steder.
Har selvfølgelig set efter allergi og utøj men kan ikke finde noget.
Spørgsmål er dette normalt ? ved godt det er en hård omgang for hende at blive trimmet. Fænomenet varer 14 dages tid så er der ro på hende igen.
Kan i ha en dejlig søndag

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kløe efter trimning
  • #1   7. jul 2013 Min Jack Russell gjorde det samme de første to gange han blev trimmet. Jeg spurgte min veninde, der trimmer ham om det er normalt, for han havde heller ikke hverken udslet eller utøj.
    Hun ved at vi tit tager på stranden og bader med ham og hun sagde at hvis de havde været i bad eller fuldstændig våde kunne det gør ondt på dem at blive trimmer og derfor give ubehag.
    Vi prøvede så at holde ham tør op til en uge før han skal trimmes og nu er der ingenting.
    Ved ikke om det er tilfældet hos jer, men det er en mulighed smiley

• #2   7. jul 2013 Både "min" hundefrisør og dyrlæge siger, at en del hunde ikke kan tåle at blive trimmet og at de i stedet for bør klippes for ikke at udvikle hudproblemer.

• #3   7. jul 2013 Tak for svarene vi har overholdt ikke at vaske hende 14 dage før og efter trimning.
    Natravnen hvis vi får hende klippet kan vi vel ikke avle på hende hun er avlsgodkendt. Men ok er det sidste udvej så bliver hun klippet ;-))

• #4   7. jul 2013 Madam Blå, kan det være hunden bliver trimmet forkert? måske har for "blød" pels til at blive trimmet? eller har du en ide om hvad det kan være?

• #5   7. jul 2013 argh jeg er bare for langsom haha

Skulle det være avlens skyld, så er det vel ikke noget man bør avle videre på tænker jeg......?

• #6   7. jul 2013 Jeg kunne godt forestille mig hvis pelsen er "blød" at det så skaber ubehag at blive trimmet og kunne resultere i kløe, tror bare jeg ville nyde min hund som den var også klippe i stedet og ikke avle, for det er vel ikke en ønskelig pels for en westi?

• #7   7. jul 2013 :o)

• #8   7. jul 2013 Madam blå Sisse har været til 2 kåringer og er blevet super bedømt også med pelsen ;-))

• #9   7. jul 2013 Yes

Kommentér på:
Kløe efter trimning

Annonce