{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

hjælp til foder {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg ville hører om der er nogen som har nogen go bud på nogen foder helst uden korn, da min lille hund ikke kan tåle det..
Men det drejer sig om 2 hunde..
Den lille er en dværg pincher i alt for god foderstand, han går på et light foder nu uden alt for meget korn, da han ikk kan tåle det rigtig, han er 4 år og kastret.
Så drejer det sig om min nye shefær hunhund på 7 som er MEGET småt spisene og var for tynd så hun har gået på pedigre hvalpefoder men kørte så på adult nu og er i fin stand på 39 kg ca..
Dog er jeg ved at kører hende over på samme mærke foder som den lille men bare til højt aktive hunde, da hun kommer fra lejlighed og nu ud til os på landet og hun ligger ikk stille, men hun skal ha 500 gr om dagen af det, men hun spiser max 300 gr, men rådt kød tager hun gerne..

Så nogen go ideer til hvad jeg kan prøv til dem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til foder
  • #1   8. jul 2013 Du kan ikke fodre de to med samme foder. De skal jo have hver deres særlige sammensætning.
    Mange mærker har fodertyper til dem begge. Fx Essential - de har Stamina til den aktive hund, og Contour til den neutraliserede.


  • #2   8. jul 2013 Jeg bruger Orijen eller purizon til min schæfer.. Jeg elsker Orijen, og det gør hun også.. Hun er pænt kræsen, men elsker det foder. Hendes pels er helt fantastisk, hendes tænder er flotte, hendes afføring er fin, og hun trives bare helt vildt godt .. Jeg sværger til Orijen.
    Det er også det foder, som indeholder aller mest kød, så derfor er det super optimalt her i huset, da jeg godt kan lide at supplere med råt:)


    Men det der er rigtig mange andre alternativer som: wolfblut, Acana, essential, maxima, osv:)


  • #4   8. jul 2013 Køb noget foder af en ordentlig kvalitet, noget der ikke indeholder animalske og vegetabilske biprodukter, hundefoder købes i special forretninger eller på nettet ikke i Brugsen, netto eller fakta;)

  • #8   8. jul 2013 De får ikk samme foder, de får foder fra samme mærke men BESTEMT ikk samme slags da de er to vidt forskellige hunde smiley
    Jeg har ikk noget imod råfodringen men den lille bliver så agrasiv når han får det og ønsker ikk at fodringen skal blive en kamp igen..
    Og jeg HAR trænet med ham og gør det stadig hver dag..
    Så er som sagt ude efter noget hvor der ikk er korn og alt muligt andet i til dem begge da det jo er mest naturligt for dem..


  • #10   9. jul 2013 Det er lige meget om han spiser sanmen med hende eller alene så bliver han agrasiv når han bliver fodret med kød desværre

  • #12   9. jul 2013 Det ved jeg godt at de gør og vi prøvede os i en måned eller to med det resultat at jeg gik fra og ha en hund der ikk var agrasiv under mad til at se helt rødt ved fodringen og det syntes jeg er en dårlig ting, da jeg ikk syntes han skal forbinde sin mad med at han skal blive agrasiv..
    Dog har jeg og kæresten snakket om igår og prøv igen for og se om det ikk kan lykkes..
    Så vi har snakket om og prøv og foder med halvt af hvert og se hvordan det går, men hvilket foder vil så være godt og kombinere med kødet.?


  • mette k
    mette k Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 48
    #15   12. jul 2013 NOW Grainfree fungerer super som supplement til BARF. Og ellers er der ZiwiPeak. Det er bare lidt dyrt, men super lækkert foder.

Kommentér på:
hjælp til foder

Annonce