{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

olivers kornfrie og kat spørgsmål {{forumTopicSubject}}

er der andre af jer der har prøvet det ,vi kører nu på 2 sæk og det virker til hundene trives godt, vi har før fodret med acana ,men vores hanhund fik en masse skæl og tæven gad ikk spise det mere, vores hanhund kan ikk tåle korn ,han får forstoppelse af det , men de to trives godt på det indtil videre,
men nogent andet er vi bestilte os foder til kattene har to persere og et kuld killinger ,og sikke et mirakel på hankatten ,vi har rendt til dyrlæger med ham til den store guldmeldalje ,fået taget blodprøver osv ,for han var kun skind og ben ,selvom han fik acana,og nu efter 1,5 mdr er normal vægtig, men føj for pokker hvor deres bakke stinker, men hvad gøær ham skifte tør jeg næsten ikk nu da han endelig ikk er tynd mere , men puha for en lugt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  olivers kornfrie og kat spørgsmål
  • #1   8. jul 2013 Det er jo forskelligt hvad de trives på, og det er jo super at du har fundet noget din hankat har det godt på. smiley

    Jeg har fodret mine katte med Olivers. De tre klarede sig rigtig fint på det, en kunne ikke tage på, en tabte sig, fik træls pels og dårlig mave - og så lod de ikke til at være så vilde med det. Jeg synes ikke kattebakken lugtede mere end normalt - ud over det dårlige mave der kom ud af den ene.

    Da jeg boede i Schweiz kunne kunne man købe en spray til at sprøjte på gruset, hvilket var med til at fjerne lugten. (Jeg brugte det fordi vi skulle have alt vores affald oppe i lejligheden indtil den ugentlige tømningsdag og vi havde tre katte). Jeg ved ikke om man kan få det samme her?


  • #2   8. jul 2013 Vi har hundene på to forskellige varianter - de trives begge.

    Specielt Bailey svarer på fodervalget med en afsindig flot skinnende pels.


  • #3   8. jul 2013 Hov ja, Lia får Olivers og det trives hun godt på. Vi får altid kommentarer til hvor godt hun ser ud, og hvor blød og skinnende hendes pels er. smiley

  • #4   8. jul 2013 Vores katte fik lind mave af Acana, så vi valgte at gå over på noget med korn i stedet.

Kommentér på:
olivers kornfrie og kat spørgsmål

Annonce