{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

Sådan :D {{forumTopicSubject}}

Anton er nu gået fra præcis 30.0 kg til 28.1 kg!!

Det begynder at ligne noget.

Slankemad og faste måltider har virkelig gjort en stor forskel + en masse leg i haven.

Og så er faren gået med til at anton kun får kød til aftensmad, dvs ingen spagetti ingen kartoffler og kun rugbrød med leverpåstej og ingen smør. Og kun 1/2 rundstykke om morgnen og ikke 3, det har gjort en stor forskel.

Jeg uploader en video af ham når han er ude og lege når han er kommet lidt længere ned i vægt, sådan at man kan se forandringen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sådan :D
  • #1   10. jul 2013 øøh- er det en hund??

• #2   10. jul 2013 Hvor dejligt smiley
    Men forstår ikke hvorfor han skal ha rundstykker, leverpostejmadder osv.

• #3   10. jul 2013 Han er en hund ja ^^

Anita Æ: næ det ved jeg nu heller ikke, jeg har den holdning at hvis hunden aldrig havde smagt det så ville den ikke savne/mangle det, men det mener min far ikke såå... jeg må gå på kombromi med ham ^^

• #4   10. jul 2013 Altså ud med pappet (rundtstykket) og ind med noget der ligner hundefoder. Også alm gå/løbe ture og ikke bare legeture i haven. Så sker der sager noget en del hurtigere.

Så må du forklare din far at hverken hunde eller mennesker har godt af sådan en kost - og din far lyder (sorry) som en der selv er tyk. Medmindre han udelukkende køber rundstykker og smør for at fodre hunde smiley Så er penge og lagt bedre et andet sted.

• #5   10. jul 2013 Line og Joey: han for hundefoder, han for wolfsblut smiley

Med hensyn til gå ture så nej det kan vi ikke, Anton nægter at gå tur uden for grunden, men så er det heldigt at vores grund er ENORM og jeg mener enorm, så vi løbe runder i skoven + vi spiller fodbold på en rigtig fodboldbane + vi træner weight pull med en speciel sele + den almindelige dags træning, så tror han er aktiveret godt nok smiley

Hehe min far er ikke tyk, han er bokser og gør det selv mand, så nok nærmere muskuløs og meget sulten smiley Han har en ekstrem god fordøjelse, så han bliver ikke rigtig større på mavsen ^^

Jeg har prøvet at forklare ham at hunde ikke er lavet til at spise det stof, næææ det kan da godt være men det er vi heller ikke og vi kan godt + han kan godt lide det, så + det er hans hund, så ved ikke hvor meget jeg kan gøre andet end at lave et kombromi med ham ^^

• #6   10. jul 2013 yes yes, min kæreste er tidligere amatør bokser, og han måtte bestemt ikke indtage 3 rundstykker hver morgen for træneren smiley

Men skal ikke blande mig.. Vægttabet kunne bare absolut gå hurtigere. Om wolftblut er godt, skal jeg ikke kunne sige, jeg råfodre smiley

• #7   10. jul 2013 Nu gør han det heller ikke hver morgen, men hver morgen i weekenden ellers er det som regel enten yoghurt eller mælk og cornfleakes eller en rugbrød om morgnen ^^

Det er jeg helt enig i, og ville gerne det som du foreslår, men kan simpelthen ikke få ham til det, det er som om jo mere du siger han ikke skal, jo mere gør han det -_-

Jeg tænkte også råfodring, men så ikke alligevel, så gik med wolfsblut ^^

Kommentér på:
Sådan :D

Annonce