456 visninger
|
Oprettet:
Sådan :D {{forumTopicSubject}}
Anton er nu gået fra præcis 30.0 kg til 28.1 kg!!
Det begynder at ligne noget.
Slankemad og faste måltider har virkelig gjort en stor forskel + en masse leg i haven.
Og så er faren gået med til at anton kun får kød til aftensmad, dvs ingen spagetti ingen kartoffler og kun rugbrød med leverpåstej og ingen smør. Og kun 1/2 rundstykke om morgnen og ikke 3, det har gjort en stor forskel.
Jeg uploader en video af ham når han er ude og lege når han er kommet lidt længere ned i vægt, sådan at man kan se forandringen
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 16 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 1.525
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.727
Men forstår ikke hvorfor han skal ha rundstykker, leverpostejmadder osv.
aug 2009
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 138 Svar: 1.158
Anita Æ: næ det ved jeg nu heller ikke, jeg har den holdning at hvis hunden aldrig havde smagt det så ville den ikke savne/mangle det, men det mener min far ikke såå... jeg må gå på kombromi med ham ^^
jul 2008
Så må du forklare din far at hverken hunde eller mennesker har godt af sådan en kost - og din far lyder (sorry) som en der selv er tyk. Medmindre han udelukkende køber rundstykker og smør for at fodre hunde
aug 2009
Med hensyn til gå ture så nej det kan vi ikke, Anton nægter at gå tur uden for grunden, men så er det heldigt at vores grund er ENORM og jeg mener enorm, så vi løbe runder i skoven + vi spiller fodbold på en rigtig fodboldbane + vi træner weight pull med en speciel sele + den almindelige dags træning, så tror han er aktiveret godt nok
Hehe min far er ikke tyk, han er bokser og gør det selv mand, så nok nærmere muskuløs og meget sulten
Jeg har prøvet at forklare ham at hunde ikke er lavet til at spise det stof, næææ det kan da godt være men det er vi heller ikke og vi kan godt + han kan godt lide det, så + det er hans hund, så ved ikke hvor meget jeg kan gøre andet end at lave et kombromi med ham ^^
jul 2008
Men skal ikke blande mig.. Vægttabet kunne bare absolut gå hurtigere. Om wolftblut er godt, skal jeg ikke kunne sige, jeg råfodre
aug 2009
Det er jeg helt enig i, og ville gerne det som du foreslår, men kan simpelthen ikke få ham til det, det er som om jo mere du siger han ikke skal, jo mere gør han det -_-
Jeg tænkte også råfodring, men så ikke alligevel, så gik med wolfsblut ^^
Sådan :D