844 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

"Slanke" foder til labardor med sart mave "Slanke" foder til labardor med sart mave

Hej alle sammen

Luna er lige blevet steriliseret, og dyrlægen rådede mig til at skifte foder, da Luna meget nemt tager på i forvejen. Jeg fik en gratis sæk med hjem at deres slankefoder fra Vetpro. Skiftede langsomt over på det i løbet af 8 dage, og vupti Luna havde afføringen hele tiden og kastede op. Så stoppede det med det samme, og fik tilbage til hendes sart mave foder. Men nu er det sådan at kun lige skal tabe 1,5 kg mere og så holde vægten der, så ville høre om der er nogen der har erfaringer med et godt "Light" produkt der fungere med en sart mave ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Slanke" foder til labardor med sart mave
  • #2   14. jul 2013 Jeg tænker også mindre foder af det hun kan tåle, og så skære ned på de fede godbidder, find nogle godbidder i light, og så se om ikke i kan motionere lidt mere med hende smiley

• #3   14. jul 2013 Jeg bruger essential's light version.. Og det har en rigtig god effekt.. Men aner ikke hvordan det er med sart mave, men er glad for produktet til min lab dreng smiley

• #5   14. jul 2013 Min labs får Essential Contour, og det har han tabt sig fint på. Men når jeg er færdig med denne sæk foder, så går jeg over til "almindeligt" foder igen. Dog i mindre mængde end angivet...

• #6   14. jul 2013 vanligt foder i mindre mængde. giv det den mængde der står å sækken til den vægt I ønsker hunden skal have. og så mere motion. begynd evt at cykle med hunden.

Kommentér på:
"Slanke" foder til labardor med sart mave

Annonce