{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Olivers Petfood
  • #2   14. jul 2013 Jeg har i perioder brugt Olivers og har altid været meget tilfreds med det, især det de har med fisk i. Nu har de fået en serie foder uden korn i, det vil jeg prøve næste gang jeg skal bestille.

• karin k
    karin k Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 6
    #3   15. jul 2013 der er jo også den mulighed, at du bruger Barf

• anders D
    anders D Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 3
    #4   15. jul 2013 Hej Anita
    Jeg arbejder hos OLIVER'S så jeg tillader mig lige at blande mig. Har du fået konstateret foderallergi hos din dyrlæge eller ?
    VI har en tilknyttet dyrlæge vores kunder kan få fifs fra så du er meget velkommen til at skrive på emailen kundecenter@olivers.dk og mærke den "Spørgsmål til dyrlægen"

Vi lancerede iøvrigt 5 forskellige kornfri produkter her i maj - og med ret stor success faktisk - uden det her indlæg skal gå på kommerciel reklame.
    Lige på hunde der har haft allergi-reaktioner har det været et rigtig stort hit. Den version med Fisk som "Kennelmor" skriver om er vores produkt der hedder Adult Fish - lige det produkt har vi haft i 5 år som kornfri version, så det er faktisk det produkt og den success der har været med den som har gjort vi har udviklet 4 andre varianter uden korn.

Hvis du får lyst kan du læse mere om de kornfrie produkter her:

http://www.olivers.dk/grainfree

Og en lille succes historie fra en aktuel kunde som fik halveret sin puddels allergi-symptomer.
    http://www.olivers.dk/blog/carlo

Håber du finder en løsning

• #5   15. jul 2013 Hej Karina K. Jeg har haft en pudel med allergi, hun blev 12 år, hun havde voldsom allergi fra hun var 2 år og jeg prøvede alt, satte hende på Barf, hvorefter jeg smadret hele maven på hende og den blev normal da hun kom på tørfoder igen, så det har jeg lidt respekt for, samt jeg har ikke nogen fryser til det. Jeg har kun haft Walder i 2 år, og de to sommer har jeg opserveret han nyser og klør i ansigtet, hvorfor ved jeg faktisk ikke, min dyrlæge sagde der kunne være tale om lidt allergi. Jeg har selv allergi, og ved hvordan jeg reagere på div, når birkepollen er der, så kan jeg ikke tåle bla at røre ved rå kartofler, så tænker at det måske er noget ligende her????, altså helt uden at vide det.

Til Anders D.
    Jeg har haft læst om jeres produkter, og derfor blev jeg fristet til at skifte over, men syntes det er blevet noget af en foderjungle, og bliver en smule forvirret over hvad der nu er godt for hunden smiley Men igen det er jo bare at prøve smiley Tak for dine links og svar smiley

• anders D
    anders D Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 3
    #6   16. jul 2013 Hej Karina
    Ja giver dig helt ret der er virkelig mange valgmuligheder hehe... Og præcis du må jo bare prøve det af på Walder (har iøvrigt selv en puddel/mops der hedder Walder:)

Vi har jo nogle små 90g prøveposer du altid kan teste:
    http://www.olivers.dk/hund/testposer
    - det gør det nemt at se om han kan lidt det. Men husk nu at ha lidt tålmodighed lige meget hvilket foder/producent du ender med at vælge - bland det løbende op med det foder du bruger nu. Og så skal du lige lade der gå en månedstid på det aktuelle nye foder før du konkluderer om det har hjulpet på kløen.

Hvis du ønsker mere specifikt info så kan du som sagt høre vores dyrlæge.

Held og lykke med Walder og fortsat god sommer

• #8   16. jul 2013 Tak for alle jeres svar smiley jeg har allerede bestilt prøveposer smiley

Kommentér på:
Olivers Petfood

Annonce