{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Cocio
Cocio
Tilmeldt:
13. nov 2008
Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402

Kennel/Opdrætter reklame på udstilling {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne lige læse i en anden tråd, at det ikke er tilladt at reklamere for en opdrætter/kennel på udstillinger. Det har jeg faktisk aldrig vidst, men nu jeg tænker over det, har jeg da nærmest heller aldrig set det - måske med undtagelse af et broderet håndklæde hist og her smiley

Men hvorfor må man i grunden ikke det? (Spørger udelukkende af nysgerrighed)

Der er jo masser af anden reklame på udstillinger, f.eks. på udstillingstelte, stole m.v. (Jeg ved godt, at det ikke er kennel-reklame, men jeg kan ikke lige umiddelbart se, hvorfor der skal gøres forskel der). Jeg ville da personligt synes, det var meget fedt, hvis det var lidt lettere at se hvor de forsk. hunde kom fra, så man ikke behøver "forstyrre" folk, der måske har rigeligt at se til lige den dag.... smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kennel/Opdrætter reklame på udstilling
Kommentér på:
Kennel/Opdrætter reklame på udstilling

Annonce