1.058 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Trækvognstur, når hunden har ondt? Trækvognstur, når hunden har ondt?

Min hund er desværre kommet til skade med sin ene pote, og har utrolig svært ved at gå for det, han humper lidt og så ligger han sig.

Kan ikke lide, at han bare skal ligge og kede sig.
Derfor tænkte jeg på at ligge ham i en trækvogn, så han stadig kan komme lidt ud på tur, men ved ikke om det er en god idé ?

Han er kun 1 år, og elsker at være aktiv.

Hvad ville I have gjordt ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trækvognstur, når hunden har ondt?
  • #1   28. jul 2013 Jooow...hvorfor ikke.... så kan den da komme med ud sammen med dig...... Det kan jeg ikke se noget forkert i.

Hvis dyrlægen siger , den skal holde sig i ro...... så er det da en go' ide'... smiley

• #2   28. jul 2013 Hvor stor er han? Da min hvalp var blevet opereret i benet så bar jeg hende rundt i en bæretaske og cyklede med hende (hun sad så i sin hundecykelkurv)

• #3   28. jul 2013 Han er en større hund på 26 kg.
    ..kan godt bære ham, men det er kun et par meter af gangen, hehe smiley

Overvejer også lidt en cykelvogn til ham..

• #4   28. jul 2013 Ok ja det er væsentlig mere end mins 5 kg smiley

Ja en cykeltrailer kan måske gøre det, ellers findes der mange former for mental aktivering der ikke indebærer motion, eks intelligens spil smiley

• #5   29. jul 2013 Det er da en super ide at lÆgge/sætte ham i en træk- eller klapvogn, så han kan komme ud og opleve den friske luft, dufte, lyde og se noget andet.
    Og derudover er det, som Buch skriver, en rigtig god ide med mental stimulering og problemløsning. Der findes mange gode spil (bl.a. Nina Ottosson) men man kan også bruge div. kopper, skåle, bøtter og hvad man ellers har, til at udfordre hundens sanser.

• #6   29. jul 2013 Hvad skal jeg næsten sige.. dejlige svar, takker! smiley

Kommentér på:
Trækvognstur, når hunden har ondt?

Annonce