{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bider i alt
  • #1   30. jul 2013 Du skal sørge for at rydde alt væk, som du har kært.
    De ting, som du ikke kan flytte, der må du flytte hunden, når den nærmer sig og give den noget bedre at lave.
    Den aner ikke hvad den må og ikke må endnu, så den skal bare stoppes når den gør noget forkert.

    Den skal ikke have skældud, bare guides væk.

    Sideløbende kan du træne kommandoen Nej eller Stop.

    Jeg selv lægger den bare ind, når jeg bremser hunden - med tiden forbinder den de to ting. Andre laver deciderede øvelser, jeg selv synes ikke det er ligeså anvendeligt.

    Husk at ting tager tid. Vores hvalp er nu 4½ måned og hapser stadig alt muligt ulovligt smiley


  • #2   30. jul 2013 Min gnaver kun når hun er i et rum alene. Og ellers er det eneste hun som sådan stjæler, er toiletpapir eller vasketøj. Jeg siger bare nej og tager det tilbage og giver hende, hendes legetøj og så leger vi lige lidt så hun bliver glad for legetøjet istedet for mit vasketøj smiley

  • #3   30. jul 2013 Siger det samme som CH smiley



  • #4   30. jul 2013 Enig med CH.
    Jeg bruger kompostgittre fra Bil Tema til at spærre for bogreoler, sofaborde og andet som jeg ikke ønsker at min hvalp skal klø tænder på.


  • #5   30. jul 2013 Her er det mandens klipklapper.. Hans fødder må virkelig smage godt smiley

    Hun er to. og der kan gå lang tid i mellem det sker. og vupti, lige pludselig mangler der en klipklap.. Nam nam.

    Ingen gode råd herfra, men læser flittig hvad der er af gode ideer smiley


  • #6   30. jul 2013 Husk at ros den når den gør det rigtige smiley

  • #7   30. jul 2013 Jeg roser alt hvad jeg kan. Men hvor får man det da også skidt over at skulle sige nej så mange gange i løbet af en dag smiley

  • #8   30. jul 2013 Så lad være med at sige nej. smiley Når den gør noget den ikke må så afled den, vis den hvad den må OGSÅ roser du. En hvalp lærer utroligt hurtigt, hvis man bare gør det rigtigt smiley

  • #9   30. jul 2013 Okay det vil jeg prøve. Har bare fået af vide at man er nødt til at sige nej til en westie??

  • #10   30. jul 2013 Uden at vide noget om racen, så tvivler jeg på at den er anderledes end alle andre racer på lige dét punkt. Dog vil jeg sige at du jo sagtens kan lære den "nej/stop" som en kommando. Eller "slip" når den bider i noget, det gør jo det hele nemmere for dig på længere sigt smiley Bare husk det så skal være som en kommando, og ikke som skæld ud.

  • #11   31. jul 2013 Okay tusind tak. Det vil jeg prøve at gøre det til, for synes godt nok nej bliver brugt for meget her hjemme

  • #12   31. jul 2013 Det var så lidt smiley

Kommentér på:
Bider i alt

Annonce