{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Billige flasker (spray - pump) {{forumTopicSubject}}

Gemalen var i går en tur i Netto, så han kom hjem med sådan et sæt til 20,- hvilket jeg synes var billigt, så ville lige dele den info med jer, kunne jo være der var nogen der havde brug for sådan et sæt :o) (det er godkendt til at have et sæt med i håndbagagen hvis man skal ud og rejse).

Der kan være 100 ml i hver flaske, i den der kan spray kan man f.eks. putte udredningsvæske i, i den der kan pumpe f.eks. blanding af shampoo/vand eller balsam/vand (i sidste øjeblik når hunden skal bades), er sikker på jeg bliver glad for den sidste ;o) da jeg ikke har sådan en, lidt besværligt er det at blande i en skål og tage derfra, at bruge den "porcelæns" en vi har til sæbe, næ nej ingen grund til den pludselig vælter på gulvet og måske går i stykker, plus den jo også allerede er i brug ved håndvasken ;oP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billige flasker (spray - pump)
  • #1   31. jul 2013 Jeg plejer bare at blande i en gammel vandflaske eller sodavandsflaske med skruelåg.

Men en bette flaske med pumpe ville da være lækkert smiley

• #2   31. jul 2013 Det ryger i hvert fald ikke ud af sådan en pumpe halløj hvis den skulle vælte ;o) måske også noget nemmere at styre mht. hvor meget man får på et sted.

• #3   31. jul 2013 He he ja, jeg får i hvert fald tit hældt et ordentlig skvæt ud i hovedet på louie og bruger en masse kræfter på at få det masseret ud på resten af kroppen.

• #4   31. jul 2013 hahaha sry men kan lige se det for mig ;oP du må vist i Netto ;o)
    Havde egentlig tænkt at bruge noget ala sådan flaske man har kulør i (med sådan en tud), men den der var tiltænkt røg vist ud..... glæder mig til den pumpe halløj skal i brug ;o)

Kommentér på:
Billige flasker (spray - pump)

Annonce