{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.580 visninger | Oprettet:

Er jeg ikke god nok??? :( {{forumTopicSubject}}

Sidste tirsdag hentede min kæreste og jeg min lille westie hvalp, som nu er 11 uger. Min kæreste tog i sommerhus i lørdags og siden har jeg så været alene og at passe og opdrage den lille fyr.

Jeg synes virkelig det er hårdt og har af og til bare lyst til at græde. Jeg skal være over ham hele tiden for at han ikke tisser eller laver noget han ikke må. Jeg er så træt og trænger til at få en pause fra ham er det helt forfærdeligt?
Hvad kan jer gøre for at få mere overskud?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeg ikke god nok??? :(
  • #2   31. jul 2013 Nej, sådan er det at have hvalp. Det hårdt arbejde.

Hvornår kommer din kæreste hjem? Synes ikke der særlig sødt af ham, bare at tage i sommerhus - det hårdt arbejde at have hvalp, og går man ind til det med en kæreste, regner man ikke med at skulle stå alene med det!

Da vi fik vores franske sidste år, gik jeg hjemme mens min kæreste tog på arbejde. Nøj, jeg glædede mig til så meget til at han fik fri hver dag! :o)

Ved ikke hvad du kan gøre for at få mere overskud. Bare hæng i, din kæreste kommer jo hjem og hjælper dig igen på et tidspunkt. Evt. kan du køre den lille gut træt med noget hundeleg, søgning af godbidder i græsset mm, så han sover resten af dagen. Eller få en veninde/familie medlem til at komme og hjælper dig lidt?

• #3   31. jul 2013 Og til at komme ud og se andre mennekser. Men har jeg ham med, skal jeg jo holde øje med ham hele tiden, og har ikke tid til at sidde stille og snakke.
    Er det sådan at have hvalp og hvor længe vil det være sådan?
    For elsker virkelige den lille fyr højere end noget andet og vil gøre alt for at han har det godt smiley

• #4   31. jul 2013 Pernille: jeg har været alene i sommerhus med min hvalp..
    Hende skal man også kigge efter og sådan, men vi gjorde det at vi lavede kravle-gård til hende inde (den var halvdelen af stuen), men der skulle man så ikke ligge sine ting.. Og så var der lukket terrasse så hun kunne gå ind og ud som hun havde lyst.. Forstår godt du er træt, det er hårdt at have hvalp :-)..
    Jeg plejer at tage en lur når hun er træt.. Simpelthen tage hende med ind i soveværelset, lukke døren og lægge mig til at sove. De sover jo rigtig meget, og derfor er der jo flest timer med ro på :-)..

• #5   31. jul 2013 Du sætter dig ned og nyder hvalpen, leg med den, kæl for den, nyd den;) sørg for at være i et rum sammen med hvalpen, lad den ikke forsvinde rundt i huset så du ikke kan se hvad den laver, gå ud med en god bog og hvalpen i en lang Line, sæt dig på et tæppe på græsset og læs lidt, hav kaffe og lidt hundeguf med og nyd det gode vejr og din dejlige hvalp;)

• #6   31. jul 2013 Okay det er jeg glad for at høre, så er jeg ikke helt modbydelig. Han er ca vågen 1-2 timer og sover så ca 1 time, jeg når desværre bare ikke at falde ordentlig i søvn inden han vågner igen
    Det var desværre en aftale han havde lavet for næsten et år siden, inden vi besluttede os for at få hvalp. Han har rigtig dårlig samvittighed, men jeg er osgå sikker på at han nok skal hjælpe alt det han kan når han kommer hjem

• #7   31. jul 2013 Pernille: Ja det med at trænge til at komme ud blandt andre mennesker UDEN at skulle kigge efter en hvalp kender jeg også godt :-)..
    Jeg har faktisk ikke været nogle steder som sådan uden hende siden vi fik hende D. 29. Maj.. På mange måder passer det mig fint - men i weekenden tror jeg at jeg skal med tøserne i byen :).. Vi er så også i gang med at renovere herhjemme, så min kæreste er på arbejde (jeg har ferie) fra 7-15.30, og så skal han arbejde herhjemme bagefter :-).. Så jeg er også træt - men planlægger bare lidt efter hunden.. Så i dag skal vi træne alene hjemme - jeg skal lige i ikea. Og i aften skal vi til hundeleg :-).

• #8   31. jul 2013 Ja det sådan at have hvalp ;O) Det vare et stykke tid endnu. Joey er lidt over ét år nu, og synes først det er nu det er begyndt at være afslappende at have ham med rundt. Kommer selvf. an på hvor træt han er op til. For nu er han teenager og det betyder ballade fra tid til anden.......

Hvad med at købe en kravlegård og ha' med rundt? Vi har et til at ligge bag i bilen, så vi altid lige havde det ved hånden. Simpelthen så dejligt! Så kom han derned med noget legetøj og et lækkert marvben f.eks., så var der ro når man var på besøg (kan også bruges derhjemme i et desperat øjeblik)

Kravlegården kan vi så ikke bruge mere. Efter et par måneder opdagede han, at han kunne klatre op af det og udover. Dumme hund...... smiley

• #9   31. jul 2013 Tak det er rart at hører at jeg ikke er den eneste der har det sådan. Jeg nyder det skam også. Tror bare jeg mangler inspiration til hvad jeg kan lave med den lille fyr?
    Vi øver sæt og læg, går tur, leger med aktivitetsbold, gemmer godbidder i køkkenruller og udforsker haven.

• #10   31. jul 2013 Kravlegården var en god ide, måske jeg skulle prøve det smiley

• #11   31. jul 2013 det er en fordel hvis du kan multitaske - for det ER muligt at gøre flere ting samtidigt, altså holde en del af sin opmærksomhed på hvalpen, samtidigt med at man snakker med en veninde. Skal ikke kunne sige om det er nemmere for nogen end andre, men jeg har ihvertfald aldrig følt mig stavnsbundet på den måde.
    Måske skal du bare prøve at slappe af, for det lyder næsten som om at du har kørt digselv helt op.

• #12   31. jul 2013 Helt enig i at sådan er det at få hvalp. Jeg sætter normalt en måned af, hvor mit sove og aktivmønster synkroniseres med hvalpen og hvis jeg ikke direkte sover sammen med hvalpen, så sidder jeg stille i en stol med de ting jeg kan lave herfra. Man får ikke lavet meget i den første måneds tid. Kravlegårde er en god ting og klude, køkkenrulle, rodalon et MUST til når man alligevel var uopmærksom.
    Nyd at vejret er til at være ude i. Jeg har lige overlevet min første sommerhvalp som nu er 4 måneder.

• #13   31. jul 2013 Min er 14 uger og når han vågner kl 7 skal han have en lur igen kl 9 eller får han damp, hn kan ikke finde ud af at ligge sig til at sove uden jeg sidder stille. Så han rygger i sit bur. Plus vi har nok 6 forkellige bamser som ligger og flyder for han kan bide i dem istedet for os.
    Hvad angår renlighed er han ved at være med. Dog skal ud og prutte og tisse når vi står og igen lige inden han skal have en lur. Og så kommer han ud igen hver anden time eller når han har sovet og drukket vand.

Men prøv at øve lidt sit, dæk, stå, rulrundt osv.

Han er den første hvalp jeg skal putte ellers bliver han overtræt og så bider han i alt. Især vores ben og tær.

• #14   31. jul 2013 Ja jeg har non kørt mig selv lidt op, bil bare så gerne at han ikke har uheld inde og bider i ting han ikke må, men det kan man selvfølgelig ikke undgå.
    Der sker selvfølgelig heller ikke noget ved at han ikke får opmærksomhed hele tiden

• #15   31. jul 2013 Måske det også var en god ide for dig at søge herinde efter om der skulle være en i nærheden af dig der også står og har en lille hvalp, om I kunne mødes så hvalpene oplever noget sammen :o) vi havde tit Bliss bror på besøg da de var små, hold da op der var knald på, og de var helt kvæstet hver især når de havde leget sammen ;o)

2 stk trætte hundehvalpe ;o)

profilbillede
  • #16   31. jul 2013 Synes ikke din kæreste skal have dårlig samvittighed :-). Men nu har han jo haft lidt tid væk fra hvalpe-ræset.. Så måske har han mere energi til det når han komme hjem.. Vi skiftes altid til de "trælse" ting - morgentur, stå op om natten (her i varmen drikker hun meget i løbet af natten og vil derfor ud). Osv..
    Og så kan det være du lige kan få lov at have et par dage uden hvalp når han kommer hjem.. Det er det gode ved at være to :-)..
    Kan du ikke give ham et godt tyggeben? Og så lægge dig til at sove? Eller en fyldt kong? Noget der tager lang tid og gør ham træt?

• #17   31. jul 2013 Hvalpe er hårdt arbejde, men de er det hele værd i den sidste ende, det loverj eg dig!

Jeg tror de fleste førstegangshundeejere når et punkt ligesom dig, hvor man harnlyst til at sætte sig ned og tude og kaste hvalpen ud af vinduet... Jeg gjorde ihvertfald med min første hvalp smiley men hun er idag 5 år og mine soulmate - helt seriøst. Jeg kan slet ikke se mit liv uden hende. Og da nummer 2 ankom for 2 år siden, da var alting 100 gange nemmere... Både fordi jeg vidste hvad kunne forventes, fordi jeg var mere afslappet og fordi min dejlige voksne hund tog en stor del af slæbet...

Det bliver bedre! Men hundehvalpe er bare usa daynligt hårdt arbejde. De er nøjagtigt ligesom spædbørn, men desværre er de spædbørn uden ble på, der kan bevæge sig i høj fart og har munden fuld af synåle smiley

• #18   31. jul 2013 Det var en god ide, det må jeg hellere lige prøve smiley

• #19   31. jul 2013 Måske ville en halvstor transportkasse eller et bur være en bedre ide til din lille hund. Mine maltesere er altid i deres transportkasser, når vi er på besøg (ikke hele tiden selvfølgelig), de føler sig godt tilpas med denne ordning, og man er helt sikker på, at der ikke er 5 børn der træder på hunden, eller at hunden kommer i klemme i en dør der smækker osv.

Husker du, at din hvalp skal ud ca. hver anden time + hver gang den har sovet, leget, spist og drukket?
    Har hvalpen ikke fået nogen form for renlighedstræning hos opdrætter? En hvalp på 11 uger burde være næsten renlig (det plejer mine da at være, men vi gør selvfølgelig også en stor indsats på det område).

• #20   31. jul 2013 Godt at høre andre har det som mig, så føler jeg mig ikke så forfærdelig og dårlig længere. Må se om jeg ikke kan finde en legekammerart til ham og jeg kravlegård, det lyder til at det ville være godt både for ham og jeg smiley

• #21   31. jul 2013 Nej opdrætteren har ikke trænet det som sådan, han har da været ude, men mest når det passede ind.
    Har ham ude når han har sovet, leget og spist. Men alligevel kan det godt smutte og der kommer uheld, har forhørt mig lidt og ale siger det tager fra en måned til et år at gøre dem renlige. Synes heller ikke det er det største problem, det værste er at han bider i alt f.eks. Ledninger det vil jeg jo gerne undgå

• #22   31. jul 2013 Pernille, jeg tror det vil være rigtig godt, ønsker dig held og lykke med det :o)

• #23   31. jul 2013 Den eneste måde at undgå han bider i ledningerne på er at gemme dem væk, og helst gerne i en fart så han ikke bider hul på sådan en.

• #24   31. jul 2013 Jeg jeg må have gemt alle de ledninger væk man kan. Tror man glemmer at det er hårdt arbejde at have hvalp når man køber sådan en smiley men heldigvis er der flest gode oplevelser smiley

• #25   31. jul 2013 Det er der nemlig :oD og bruger man rigtig meget tid på hvalpen giver det pote i sidste ende :o)

• #26   31. jul 2013 Jeg tror, det kommer bag på mange, der får deres første hvalp, at man skal være så meget på. Men det er tid givet godt ud, og i det her vejr kan du da heldigvis være en del ude.

Den med ledningerne er det vigtigste, så ja, det er fuld opmærksomhed, når han er inde i huset og vågen.
    Er du begyndt at tage ham ud på småture, så han kan opleve lidt andet en hus og have ? Det kan også trætte. Det skal være mental træthed ikke fysisk, så det gælder ikke om at gå ham træt.

Men ellers så vil jeg også sig, nyd ham, han er kun babyhvalp i kort tid. Og hvis du føler dig afskåret fra omverden, kunne du måske invitere nogle venner på besøg og så sidde i haven med døren lukket ind til huset, så behøver du vel ikke have fuld opmærksomhed på ham hele tiden, men kan også hygge med vennerne.

• #27   31. jul 2013 Ja vi går små ture på 10-15 min en gang eller to om dagen.
    Der udover er han også med oppe hos mine forældre, hvor der også sker mange andre ting.
    Ja det er med at nyde han og glemme trætheden, han er jo en helt fantastisk hvalp. Er bare bange for at jeg aktiviterne ham nok

• #28   31. jul 2013 Hvalpe er så nuttede for, at man ikke smider dem ud ad vinduet. Det er naturens forsvarsmekanisme...
    Det bliver bedre lige snart, når hvalpen begynder at forstå dit sprog. Og så bliver det så slemt igen, når han bliver teenager. Men så bliver det godt smiley

• #29   31. jul 2013 Hvalpe skal også lære at slappe af... Mange tror at de skal ud og opleve, lege, aktiveres og gåes med hele tiden.
    Men det er mindst lige så vigtigt at sørge for der er tid til at slappe af, så den ikke får lært at den skal have opmærksomhed 24 timer i døgnet, og aktiverers hele tiden.

Men det er hårdt arbejde at have en hvalp - Specielt den første hvalp.
    Men tro på dig selv, og lad vær med at bekymre dig alt for meget. For så er det altså heller ikke sværere smiley
    Men kan sagtens følge dig - Det er svært ikke at være lidt usikker her i starten.
    Er det evt. ikke et hvalpehold i kan melde jer til?

• #30   31. jul 2013 Øv hvis du ikke boede så langt væk kunne vi da mødes med hundene :-)..

• #31   31. jul 2013 Tanja og Bine, ups efter at have læst dit indlæg kan jeg se mit sidste indlæg kan misforstås :o/ smider lige et *Klik* på dig, for er enig med hvad du skriver :o)

Må hellere understrege jeg IKKE mente "bruger man rigtig meget tid på hvalpen" = meget aktivering i de vågne timer.
    Mener at holde den i øjenkrogen så man kan sørge for at være et skridt foran den, f.eks. hvis den lige er vågnet og daffer ud af kurven for så sikkert at vil gå søgende omkring for så at tisse, så være hurtig og sige "skal du ud og tisse" få den ud - rose osv... på den måde bruge rigtig meget tid på hvalpen for det giver pote :o)

• #32   31. jul 2013 Når man aldrig har haft hund før, vil man jo helst have en hund der bliver så sød og dygtig så muligt. Men det skal han nok også blive, i har ret jeg skal tro mere på mig selv.
    Jeg har meldt os på hvalpehold, vi starter om 14 dage og det glæder jeg mig rigtig meget til smiley

Marie b, ja øv hvor træls, det kunne ellers have været rigtig hyggeligt smiley

• #33   31. jul 2013 Julie p, jeg tror du har ret smiley haha

• #34   31. jul 2013 Renligheden skal nok komme - da Wiggo var 4 måneder havde han stadig uheld. Nu som 5 måneders hvalp er han ren.. Som med børn er det forskelligt, og det lyder som om du har fint styr på det smiley
    At han bider i alting kan afværges ved afledning.. Sig nej, når han bider i noget han ikke må, og giv ham et alternativ - fx en bidering, en bamse osv..
    Synes også, at det lyder som om du tager det hele i et lidt for højt gear.. Slapper du af, skulle hvalpen også gerne lære det. Er den for vild eller hyper, så leg rolige aktiveringslege med den smiley

• #35   31. jul 2013 Da vi fik vores første hvalp for 6 år siden, var der dage, hvor jeg ønskede ham hen hvor pebret gror! Vi er begge vokset op med hunde, og blev alligevel overvældende. Og han var streng. Bed mig bagi når jeg ignorerede ham, han kunne ikke "kues". I dag er han den mest rolige og dejlige hund - så hang in there...

Nr 2 var 5 mdr da han flyttede ind, det mærkede vi knapt nok. Han var renlig, og efterlignere bare Luffe.

Nr 3 var en bandit - når vi ikke var hjemme. Selv om jeg synes jeg havde " Humle-sikret" huset, fandt han alligevel noget at ødelægge. Barstole fra køkkenet blev slæbt ind i stuen og splittet i atomer, sofaen manglede pludselig et hjørne osv. I LANG tid var alle reoler tomme, bøger, pynteting, alt blev sat væk. Han var over 1 år inden han blev renlig pga flere omgange blærebetændelse. Han har spist utallige strømper, selvom jeg syntes alt var fjernet. Jeg skulle være 5 skridt foran ham.
    Han er nu 2, og tiden med ulykker er forlængst ovre..

Nr 4. Er nu 10 mdr. En rigtig mokke i drengeflokken. Jeg synes det bliver nemmere hver gang, fordi man ved, hvad man kan forvente.

Hvalpetiden kan være slem, men det er også tiden, hvor du knytte bånd til hvalpen og den til dig. Min mindste er 10 mdr- og jeg savner allerede lidt duften af hvalp, tisseturene midt om natten, de små syle osv - men jeg må vente til hun forhåbentlig selv skal have hvalpe.

• #36   31. jul 2013 Altså da Saphira hun var lille, skal jeg gerne indrømme at min hjerne ind i mellem bare råbte SÅ LÆG DIG DOG TIL AT SOVE!!! Meget gerne i 4-5-6 timer smiley Nøjha... og jeg er endda opvokset med hund og har haft to hvalpe som barn (eller - min mor har haft to hvalpe da jeg var barn), men Saphira... fy for s*t*n det lille kræ kunne hyle mig ud af den :-s

Hun var overalt og var hun vågen, så stod den på lege lege lege lege lege lege lege!! Ikke to sekunders ro var der. Eller jo det var der - hvis hun var væk i mere end et par minutter kunne jeg som regel finde hende i færd med et eller andet som hun ikke måtte smiley

Og pakke hende ind i trøje og snore hvert 20 minut (maks - nogen gange hver 10 da den lille pige ragede en blærebetændelse til sig) og ned og tisse og op igen, lege lidt, ned og tisse og op igen...

Vi trissede de her 10-15 minutter nogle gange om dagen og hilste på en chihuahua som hun legede lidt med og kiggede grundigt på alle de farlige ting som hun fandt. Så var hun lidt træt når vi kom indenfor igen.

Jeg valgte dog at hun skulle sove i bur. Først ved siden af min seng, hvor buret var pakket ind i tæpper og så arbejdede vi os udad mod hendes soveplads, fjernede tæpper og til sidst åbnede buret om natten. Det tog næsten 6 måneder, men pigen var 100% tryg i buret og overhovedet ikke ked af at sove alene.

Det blev derfor også buret hun søgte ind i da den efter 2-3 uger stod i døren mellem soveværelset og stuen. Så kunne man lige lukke lågen og få en lur smiley Hun sov så også igennem allerede fra nat nr. 3 og havde slet ikke behov for at komme ned om natten.

Ellers lærte hun også at vi kunne sove i sofaen med hende på min mave eller oppe ved min hals. Det holdt hun rigtig meget af. Det blev dog aldrig meget mere end 1 time - så blev jeg vækket af små kys og nippen i min næse smiley men hun lærte det.

Når du er ude og besøge nogen, så ville jeg lade hunni rende lidt rundt imens du holder øje og så når tingene lige er tjekket ud, så ville jeg tage ham op på benene.

Saphira var som 11 ugers med mig til forelæsninger på universitetet i Kolding 2-3 gange i ugen. Det var egentlig meningen at min mor skulle have passet hende når jeg var afsted, men af flere årsager blev min mor indlagt og var ikke i stand til at tage sig af en lille hvalp når hun endelig var hjemme. Så Saphira måtte slæbes med, med mindre jeg ville ødelægge alene-hjemme-træningen (og det var no go da min gamle hund led af voldsom seperationsangst og splittede hjemmet ad hvis man lod hende alene - det kunne jeg ikke klare hvis det også skete med Saphira) eller jeg kunne sætte mine studier på standby i et år... Så pigen måtte med.

Det var en tur først ind til banegården i Esbjerg, med tog til Kolding og gåturen fra banegården og op til uni. Så der lærte hun at når vi nåede frem, så kunne man godt lige bloppe hos mig i en times tid (og så passede det med at der var pause og vi kunne gå ud og tisse) og ellers ligge helt stille og tygge i hendes ynglingslegetøj (dog med en lille bitte smule knurren af legetøjet nu og da, hvor jeg stoppede hende).

Det tog maks 3 gange, så havde pigen lært, at når man placeres på mine ben med tyggelegetøj, så kan man lege helt musestille eller man kan sove smiley det har hun ført videre til alle andre steder jeg har haft hende med. Den dag i dag lægger hun sig stadig til at sove eller sidder helt stille og kigger når hun kommer op på mine ben når vi er et eller andet sted henne.

• #37   31. jul 2013 Kan tilføje at før det gik op for mig hvor langt ude min mor var og i kombi med blærebetændelsen, fandt Saphira ud af at man sagtens kunne slippe af sted med at lave både stort og småt indenfor.

Derfor er det noget vi har kæmpet med i lang tid. Hun var vel egentlig renlig, men er brudt ud igen efter at vi flyttede i hus her i påsken. Så troede jeg vi var ovre det igen, men så tog kæresten til Frankrig for at se Le Mans og så stod jeg pludselig med en hund der tissede indenfor flere gange om dagen. Min kæreste greb hende på fersk gerning da han kom hjem og siden har der ikke været noget.

Havedøren har så også kunne stå åbent meget af tiden, men nu har der ikke været nogen uheld i 5 uger, så krydser alt hvad jeg krydse kan for at vi er ovre det nu. Saphira er 1½ år nu. Det er noget jeg virkelig har hylet over - også fordi min kæreste absolut ikke er hundemenneske og allerede nu er lidt nervøs for når vi engang skal have hund nr. 2, så jeg har skammet mig helt vildt over at min store hunni ikke var renlig. Heldigvis har han bare fejet det til side og sagt det nok skulle gå smiley

• #38   31. jul 2013 Hvor er det dejligt at høre alle jeres fortællinger om da jeres hunde var hvalp. Det er skønt at vide at der er lys for enden..
    Det er skønt at i kan give mig modet tilbage til at være mor for min lille hund, og troen på mig selv.
    Jeg er jer evigt taknemlig, tusind tak for alle jeres gode ord, det varmer meget smiley

• #39   31. jul 2013 Jeg var ikke bare VED at græde da Ginga var hvalp, jeg ringede tudene til min mor fordi jeg ikke synes jeg magtede hende mere( jeg tror endda hun var okay nem!) jeg fik hende som 5mrd og hun havde aldrig været uden for en dør og sku derfor gøres renligt, men det havde hun lidt svært ved.

Men jeg hang i og har idag hvad jeg synes er verdens bedste vaps! Alle mine veninder vil gerne have en Ginga så mon ikke jeg fik gjort et rimeligt arbejde alligevel...

• #40   31. jul 2013 Det er hårdt at have hvalp i huset, næsten lige så hårdt som at have en baby smiley

Hver gang jeg ser en hvalp, tænker jeg.. ihh åhh hvor ville jeg gerne.... lige indtil jeg kommer i tanke om hvor hårdt det var da Emmi var hvalp smiley

Det trak tænder ud, men i dag har vi den mest fantastiske boxer pige smiley

Hæng i det skal nok blive godt..

• #41   31. jul 2013 Tusind tak alle sammen, jeg hænger i smiley
    Når Cody har været i gang og jeg kan mærke han er træt, lader jeg ham gå rundt selv i mens jeg holder øje med ham, så går der ikke mange minutter så finder han et sted at sove smiley

• #42   31. jul 2013 Pu ha, det var ikke en særlig rar besked at få smiley
    Han er bare ikke så stor, men derfor kan han selvfølgelig godt klare nogle korte gå ture.

• #43   31. jul 2013 Super det var en god viden at have, det var jeg slet ikke klar over.
    Mht. Tricks så øver og øver vi, han kan nu sætte, lægge og så er vi gået i gang med giv pote. Sig endelig til, hvis du har ideer til tricks og aktiviteter smiley

• #44   31. jul 2013 Haha ja, hvis du synes det er slemt nu - så vent til kræet bliver teenager smiley

Saphira render stadig rundt på væggene. Nu er hun også bare akut døv og glemsom. Sit...? Joooe det kan vi da vist godt mindes hvad det er. Efter et par kommandoer hjælper det lidt på det og tøsen sætter sig meeeeget tøvende.

Dæk...? Det kan hun ikke huske hvad er for noget... -_-'

Indkald? En by i Rusland...

• #45   31. jul 2013 Jeg fortsætter lige Natasjas liste: Møde mennesker - mænd m/u skæg, kvinder, børn i alle aldre, folk med hatte, tørklæder, løbere, knallerter, lastbiler. Alt mulig støj i hjemmet, støvsuger, tørretumbler, køkkenstøj, musik. Bare til inspiration - fortsæt selv.

• #46   31. jul 2013 Jeg tilføjer lige til Bentes ;o) møde folk med briller - uden hehe

Kom efter.... mht. alene hjemme træning er det en gerne en god ide med radioen tændt :o)

• #47   31. jul 2013 Det er virkelig dejligt at have sådan et sted, hvor der er så mange søde mennesker klar med gode råd. Jeg kan ikke andet end sig tusind mange gange tak. Jeg må jo bare igang med at træne sammen med ham smiley

• #48   31. jul 2013 Hi hi Natasja - og så er der endda forskel på nysen - Luna gemmer sig bag mig, når kæresten nyser, hun er fløjtende ligeglad, når jeg gør det smiley Han er en hård nyser *G*

Ja, også det, Aino - og paraplyer (som om de er fremme nu....)

Så lidt Pernille - der er nok at gå i gang med, så brug den lille bandits energi konstruktivt smiley

Kommentér på:
Er jeg ikke god nok??? :(

Annonce