{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.403 visninger | Oprettet:

Mad til 9 uger gammel hvalp {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, jeg har fået af vide at min lille mops hvalp på 9 uger, skal have pedigree junior foder. Så er mit spørgsmål så bare om jeg kan købe en hvilken som helst sæk fra pedigree junior foder eller om det skal være den hvor der er et billed af en mops på forsiden af sækken?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mad til 9 uger gammel hvalp
  • #2   3. aug 2013 Mit råd må være at du finder noget andet foder pedigree er ikke ret godt foder;) og da slet ikke til mops som jo ofte døjer med overfølsomhedsreaktioner.
    Hundefoder kan man med fordel købe over nettet fx her: tholo.dk, eller olivers.dk , det foder du kan købe i Brugsen og hos købmænd er ikke ret godt, det er lavet af affald og bør ikke bruges til hunde og da slet ikke til hvalpe


  • #3   3. aug 2013 Her kan du få meget forskellig godt foder http://www.hunde-foder.dk/shop/frontpage.html

  • #4   3. aug 2013 Spørg opdrætter hvad den har fået hos dem, det kan godt være hårdt for en hvalpe mave at pludseligt skifte foder - det skal helst gøres gradvist.

  • #5   3. aug 2013 Tusind tak for alle jeres gode råd og vejledning. Jeg vil se på alle hjemmesiderne og få fundet noget godt foder til min Mopse hvalp.

  • #6   3. aug 2013 Pernille, ham den gamle og hende på lykkepiller : Jo, det var da royal canin jeg mente smiley Hihi, var ikke helt vågen. Igen tusind tak for alle jeres hurtige og gode svar. God dag til jer alle

  • #7   3. aug 2013 Det er vigtigt at du køber hvalpefoder til din hvalp og ikke voksenfoder. Hvalpe har andre behov end de voksne hunde, bl.a har de brug for mere protein, så køb hvalpefoderudgaven i det kvalitetsfoder du vælger.

  • #8   3. aug 2013 Åh ja, til Mops ville jeg holde mig langt væk fra "kemisk" foder som Pedigree...
    Der er så mange andre fodermærker derude hvor man får langt mere kvalitet for pengene smiley


  • #9   3. aug 2013 Royal Canin er efter min mening ikke meget bedre end Pedigree:-)
    Jeg vil til enhver tid anbefale et kornfrit foder, der findes fx Kingsmoor Pure, Tholo, Wolfsblut og sikkert mange flere. Husk at vælge hvalpefoderet, og husk at skifte langsomt i løbet af nogle dage.


  • #10   3. aug 2013 Enig med Lise-Lotte.
    RC har ofte korn som første ingrediens og det er på ingen måde godt..


  • #11   3. aug 2013 Jeg kan anbefale dig at købe godt korn frit foder på foderexpressen.dk her er der i mindre mængder så du ikke fodre med det sammen en måned af gangen og derved mister din hund ikke intreressen smiley

  • #12   3. aug 2013 Mathilde: Mener du at man bør skifte foder ofte så hunden ikke bliver træt af det? eller misforstår jeg noget?

  • #13   3. aug 2013 Casper h.

    Det kommer jo helt an på din hund.

    Men man kan ofte ikke få mindre en 2-3kg sække og der er til mange dage når man har en lille hund.

    Jeg har selv en lille hund der ikke gider spise det samme tørfoder 30 dage i træk. Derfor er forderexpressen.dk et godt sted for os. Her kan du køre foder med 400g i fx i Taste of the Wild og så længe du holder inden for samme mærke og type foder kan du sagtens skifte smag ofte smiley


  • #16   3. aug 2013 Tak alle sammen (-: for Nogle rigtige gode råd!

Kommentér på:
Mad til 9 uger gammel hvalp

Annonce