{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Så er der ro i flokken {{forumTopicSubject}}

For noget tid siden fik jeg endnu engang en hund retur, desværre samme som jeg før har haft retur, hvilket vil sige hun nu søgte sit 3. hjem...
Jeg var sønderknust og havde mest af alt lyst til at beholde hende, men jeg er begrænset af arbejde og var nødt til at søge nyt hjem til hende.

Det lykkelige skete og jeg blev kontaktet af en familie i Tyskland der gerne ville have hende. De har 4 ulvehunde i forvejen, er opdrættere på samme plan som jeg og var bare helt fantastiske.

De var her i fredags for at se hende og i går tog vi turen over grænsen for at aflevere Tara til sit nye hjem og alt var fryd og gammen - familien elskede hende fra første sekund og det var gengældt...

Nu sidder jeg her med resten af min flok og kan konstatere at hun har skabt lidt uro herhjemme, uden egentlig at vi har bemærket det. Jeg kan bare mærke i dag, mine hunde er sig selv igen. Jeg kan ikke rigtig sætte en finger på ændringerne, blot konstaterer at noget er forandret..

Det er simpelthen de mindste ting der skal til for at vælte balancen i en lille flok.. Glæden er stor i det lille hjem, både over at mine hunde er tilbage i daglig vane og over at Tara nu endelig har fundet sin familie for livet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er der ro i flokken
Kommentér på:
Så er der ro i flokken

Annonce