{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kingsmore
  • #1   6. aug 2013 Kingsmoor er et lækkert foder. Vores hunde blev bare utroligt trætte af det til sidst.
    Pillerne er meget store.

• #2   6. aug 2013 Min får kingsmor pure hvalp og min gamle hund fik purehavfisk og elskede pure hest. Jeg er rigtig tilfreds smiley og min tæve stoppe med at klø efter hun fik det. Plus min hvalp klør på RC det gør han ikke på kingsmoor.

• #3   6. aug 2013 Kingsmoor pure er kornfrit og jeg er faktisk lige ved at lave foderskifte på min hvalp, da jeg ikke ville forsætte med opdrætters foder.

Jeg synes, det er et godt foder, men det kan være nogle af "foder-eksperterne" på hg kan fortælle mere smiley Der er i hvert fald en del herinde, der har stor viden omkring foder smiley

• #4   6. aug 2013 Okay, vi fodrer nemlig med Hills. Kun af den grund at det har været den eneste hun har ville spise, har længe gerne ville skifte foder, og vi har prøvet med stort set alle mærker, hun gad bare intet af det.
    Kingsmore havde vi dog ikke prøvet, men da det lige har været på tilbud prøvede jeg at købe en sæk og hun ELSKER det :O)

Jeg har også kun hørt godt om det, men ville da lige høre jer herinde fra.

• #6   6. aug 2013 OT:
    Pia K. jeg er ked af at høre det med Zilly smiley

Men stort tillykke med den lille ny - Spændende! Det kan være vi kan mødes til noget hvalpe-leg, når han er faldet til ( Vi bor jo ikke langt fra hinanden smiley )
    Hvad er det får en lille størrelse?

• #7   6. aug 2013 Kingsmoor er super godt, da der ikke er korn i. smiley Her fodre vi med det Kingsmoor pure kylling, hvilket vi er fuldt ud tilfredse med. Det eneste minus, er nok at foderpillerne er ret store.

• #9   6. aug 2013 Kingsmoor er et godt foder til de fleste hunde smiley Vi har lige haft en periode hvor vi afprævede pure havfisk, og vores hunde eeeeeelskede det, desvære var det der røg ud den anden ende blevet til meget mere end det plejer, meget træls, så nu må vi skifte foder igen smiley

• #10   6. aug 2013 Jeg har også planer om at starte i Broager, men på et senere tidspunkt. Deres hvalpehold starter først d 4. sep og der vil Pepsi være ca. 14 uger. Det synes jeg er for sent, derfor starter jeg på hvalpe holdet hos politihundeforeningen smiley
    Så kan jeg altid skifte smiley

• #11   6. aug 2013 Alma forguder Kingsmoor, og hun fungerer super på PURE-varianten med havfisk. smiley

• #12   6. aug 2013 jeg foder med det, købte to sække, og da den ene sæk var tom, var hun træt af det smiley og ja pillerne er meget store.. smiley men hun ser lækker ud, i pelsen osv så det kan klart anbefales! jeg ville selv blove træt af smagen hvis jeg skulle gnave mig igennem 12 kg foder som gravhund smiley

• #13   6. aug 2013 Jeg fodre med Wolfsblut, men har her for nylig købt 2 sække Kingsmoor Pure med kylling og 1 med havfisk som afveksling. Ikke fordi de på nogen måde er trætte af WB, jeg skifter mellem varianterne, de har 12 eller sådan noget, men bare som et afbræk.
    Lækkert foder som tit er på tilbud i Maxi Zoo. Gav 3-400 kr per sæk Kingsmoor.
    Nu har jeg 3 sække WB til dem og når de er spist køber jeg et par sække Kingsmoor igen.

• #14   6. aug 2013 Vores Lady er vild med det smiley hun vil hellere have kingsmoor end det taste of the Wild foder jeg havde købt.. Pillerne er noget store til hende, men det gør absolut ingenting, det virker til at hun godt kan lide at skulle bruge tænderne noget mere når hun spiser..
    Så vi fortsætter bare med Kingsmoor Pure og supplerer med Essentials, som vi vil købe her engang i efteråret (en lille dame på hendes størrelse bruger noget tid på at spise sig igennem en 12 kg's sæk smiley )

• #16   6. aug 2013 Lyder til Kingsmoor er noget vi godt kan holde os til - tusind tak for alles jeres svar. Håber det evt. også kan gøre noget ved fældningen for den er godt nok HELT ekstrem på det foder vi ellers køre med!

• #18   6. aug 2013 Pia k ok, godt så ved jeg, at der ikke som sådan er noget galt. De ser jo også ud til at køre godt på det. Der er jo heller ikke noget galt med det der komme ud, det er bare som sagt; fordoblet. Ved du om man kan gøre noget ved det uden at skifte foder? Eller er det bare en ting man må leve med? Tror i hvert fald vi skal PRØVE noget andet, så må vi se om vi vender tilbage til kingsmoor igen smiley

• #20   7. aug 2013 Ok så har jeg det på plads smiley

Kommentér på:
Kingsmore

Annonce