799 visninger
|
Oprettet:
Renlighedstræning. {{forumTopicSubject}}
Min hvalp har egentlig altid været god til at gå ud og tisse (også selv), men hun har haft et uheld på vores linoleum.. Og nu vil hun overhoved ikke tisse andre steder end linoleumet (heller ikke udenfor..)
Hvad gør jeg??
-Hvis det er til hjælp, så er hun omtrent 10uger..
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 1.624
og så start forfra, hver gang hun har spist, drukket, sovet mv så tag hende med ud og ros hende når hun tisser, men gå først ind når hun har tisset
jun 2013
Følger: 9 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 98 Svar: 600
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.727
Hvalpe skal også tit ud og lave noget efter de har spist, drukket, leget og sovet. Så ud med det samme og giv hende stooor ros hver gang det sker udenfor
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 9 Svar: 70
-Hun kommer ud lige så tit som muligt som hun altid har.. Og dørene står endda åbent.
-Det er ikke muligt at holde hende væk fra linoleumet for det er vores gang, hvor hoveddøren er og hendes kurv.
Louise: Hun sætter sig bare.. Hun hverken snuser eller noget så jeg ved ikke hvordan jeg skal få hende til at tisse udenfor..
-Og problemet er at jeg starter i skole her D. 15, og mine forældre endnu før. Så derfor var det jo super godt det hele fordi hun næsten var renlig..
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.727
Jeg lærte det hurtigt med Tia
Går I med hende hver gang hun går ud? Hvis ikke, så kan hun jo ikke få ros for at tisse.
Hvis ikke hun vil gøre det udenfor, så bliv ude med hende til hun har tisset. Også selvom I skal vente lææænge
feb 2009
de gange går jeg ud med ham, og går så bare ikke ind før han er færdig. han er efterhånden begyndt at forstå komandoen "tisse" så hvis vi går ud og spørger, så sætter han sig enten ned - eller også går han direkte hen og tisser
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 9 Svar: 70
Louise: Hvornår ringer dit ur om natten?? Har et der ringer kl. 5 og hun plejer ikke at gøre det i nattens løb.. Til gengæld så gør hun det efter selvom hun har været ude og tisse..
-Hvor længe er det en hvalp på 10-12 uger kan holde sig?
feb 2009
Renlighedstræning.