{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renlighedstræning.
  • #1   8. aug 2013 rense ordentligt op i rodalon, og så giv hende hendes næste måltider strøet ud på stedet hvor hun nu har valgt at tisse

og så start forfra, hver gang hun har spist, drukket, sovet mv så tag hende med ud og ros hende når hun tisser, men gå først ind når hun har tisset

• #2   8. aug 2013 rengører i det ordentligt efter hun har haft uheld? Hvis ikke at lugten fjernes -fuldstændigt- indgyder det bare til endnu mere tis..

• #3   8. aug 2013 Vær meget opmærksom på hvalpen. Hvis hun søger hen mod linoleumsgulvet eller bare går søgende rundt, så er det ud med det samme.
    Hvalpe skal også tit ud og lave noget efter de har spist, drukket, leget og sovet. Så ud med det samme og giv hende stooor ros hver gang det sker udenfor smiley

• #4   8. aug 2013 Det er renset med ronolon osv..
    -Hun kommer ud lige så tit som muligt som hun altid har.. Og dørene står endda åbent.
    -Det er ikke muligt at holde hende væk fra linoleumet for det er vores gang, hvor hoveddøren er og hendes kurv.

Louise: Hun sætter sig bare.. Hun hverken snuser eller noget så jeg ved ikke hvordan jeg skal få hende til at tisse udenfor..

-Og problemet er at jeg starter i skole her D. 15, og mine forældre endnu før. Så derfor var det jo super godt det hele fordi hun næsten var renlig..

• #5   8. aug 2013 Prøv at læg mærke til de små signaler hvalpen kommer med inden hun sætter sig og tisser.
    Jeg lærte det hurtigt med Tia smiley

Går I med hende hver gang hun går ud? Hvis ikke, så kan hun jo ikke få ros for at tisse.
    Hvis ikke hun vil gøre det udenfor, så bliv ude med hende til hun har tisset. Også selvom I skal vente lææænge smiley

• #6   8. aug 2013 jeg leder ikke engang efter signaler, her er der bare jackpot efter maden, efter en lur, ofte efter han har drukket, og så når vi står op og når alarmen ringer om natten.

de gange går jeg ud med ham, og går så bare ikke ind før han er færdig. han er efterhånden begyndt at forstå komandoen "tisse" så hvis vi går ud og spørger, så sætter han sig enten ned - eller også går han direkte hen og tisser

• #7   9. aug 2013 Vi forsøger at gå ud med hende hver gang, men den smutter selvfølgelig hvis vi spiser og hun så selv går ud osv..
    Louise: Hvornår ringer dit ur om natten?? Har et der ringer kl. 5 og hun plejer ikke at gøre det i nattens løb.. Til gengæld så gør hun det efter selvom hun har været ude og tisse..
    -Hvor længe er det en hvalp på 10-12 uger kan holde sig? smiley

• #8   9. aug 2013 mit ringer efter ca 5 timer nu, vi startede på tre timer. men muligvis kan han klare længere

Kommentér på:
Renlighedstræning.

Annonce