{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

Udstilling {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve kræfter med udstilling og har hunde med DRU stamtavle. Har aldrig prøvet det før smiley Så nogen der har nogen gode råd ? Både med hensyn til om mine hunde ville kunne klare sig på udstilling, om man ska have bestemte liner på dem, hvor gammel de ska være. (Har en dreng på 3 måneder og en pige på 5 år) Så alle gode råd og vejledning vile jeg gerne høre smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstilling
  • #1   9. aug 2013 der er netop kommet en chi klub i D.R.U. og ved de meget gerne vil tage imod dig ohg hjælpe dig tilrette på udstillingerne...du bør nok blive medlem af klubben først. (jeg har ikke chier men pomsere) Ane

• #2   9. aug 2013 Hunden skal være 3 måneder gammel for at kunne deltage. Som Rødtop skriver, er der kommet en chihuahuaklub I DRU. Man behøves ikke være medlem for at deltage I udstillinger.

Der er rigtigt mange søde chihuahuamennesker I DRU. Tenna, der har været med til at starte Chihuahuaklubben op har en gruppe på FB, der hedder "kommende hvalpe". Der er mange DRU'ere I den gruppe, så af den vej kan du evt. "snuse lidt" smiley

Hvordan ser det ud med bidet på dine hunde?

Ift. til liner og udstillinger så vil jeg foreslå dig en udstillingsline.

• #3   9. aug 2013 Jeg synes du skal prøve at tage afsted og opleve atmosfæren.. Der kan du få en masse gode råd med på vejen og folk er som regel rigtig søde til at hjælpe dig godt på vej smiley

Jeg ved at chi folkene i DRU har et rigtig godt sammenhold. smiley

Kommentér på:
Udstilling

Annonce