{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeskov i Herning
  • #2   14. aug 2013 Jeg må nok indrømme at jeg kommer der ikke mere, fordi der var en del mennesker med deres hunde, som bare fik lov til at angribe andre hunde. Mange af den skulle ha haft mundkurv på

• #4   14. aug 2013 Vi bruger kun Løvbakke hundeskov. Har hørt om dårlige oplevelser i Haunstrup. Synes sammenholdet/folkene/hundene i løvbakkerne er super smiley

• #6   17. aug 2013 Tak for linket smiley
    Vi plejede at bruge Haunstrup, men efter et møde med en knap så venlig hvid schæfer, som kostede en tur til dyrlægen, tør jeg desværre ikke komme der mere.

• #8   17. aug 2013 Uhm i vinters mener jeg. Jeg er simpelthen skrækslagen for at komme derud. Når vi endelig er der, så går vi kun udenfor skoven.
    Men måske jeg tør vove mig derud igen så. Vi har ellers altid været meget glade for hundeskoven derude førhen smiley

• #10   17. aug 2013 Jeg har lige ansøgt om medlemsskab. Jeg kommer i hundeskoven i Løvbakkerne, når der er mulighed for en bil - det samme med Haunstrup. Jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse nogle af stederne. Men vi går så også meget for os selv ;-))
    Har I et link til den side med Haunstrup? smiley

• #12   18. aug 2013 Lusen- Nej han er heldigvis ikke videre påvirket af det. Overfald er måske voldsomt at kalde det, men det er væmmeligt at stå og se på, at ens hund ligger og skriger. Ejerne af den anden hund gik langt bagefter hunden, og efterfølgende skred de bare.
    Jeg betalte jo så selv den efterfølgende dyrlægeregning, da der gik betændelse i såret.
    Jeg forsøgte en gang at tage derud, men gik fuldstændig i panik da jeg på afstand så en hvid hund.
    Så jeg overvejer lige lidt om jeg har modet til det smiley
    Mødes du tit med andre derude?

• #14   18. aug 2013 Synes det er trist at læse om at folk har haft dårlige oplevelser ved hundeskove. Håber ikke det sker for mange smiley Jeg har da også oplevet en gang eller to at folk ikke rigtig har styr på deres hunde derude, men nu er min hund ret asocial, og vil helst snuse og gravehuller når han er i hundeskoven, så han er lidt "ligeglad".

Er der nogle af jer der kommer i Knudmosen? Altså ikke hundeskoven (den er ret dårlig) men området omkring? smiley

• #16   18. aug 2013 Hvem/hvad er denne ulv? smiley

Ja, Knudmose hundeskoven er virkelig ringe. Men området omkring er rigtig god at lufte hund i - der er mange gode stier og masser af natur. Vi bruger det dagligt, da vi ikke bor så langt væk derfra.
    Dog skal man huske gummistøvler i denne tid hvor det regner :O)))

• #18   18. aug 2013 Der er også en dejlig hundeskov ved højris i Ikast og to i Isenvad. Hampen har en hundeskov for små hunde og en for store hunde

• #20   19. aug 2013 Jeg har en stor og to små, jeg går 100% hver gang i hundeskoven for små, da maggie er så rolig og elsker at lege med små hunde

Kommentér på:
Hundeskov i Herning

Annonce