943 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Pasning i dagtimerne Pasning i dagtimerne

Jeg har lige haft 3 måneders læseferie hvor min hund og jeg har nydt hinandens selskab stort set 24/7 og hvor hun er kommet med mig stort set alle steder hen. Men fra på mandag af starter jeg skole igen, og frem til jul bliver det halvlange dage mandag til torsdag. Fra kl. 8 til 16. Plus 20 min. hver vej til og fra skole.

Derfor går jeg og overvejer at få min hund passet i dagtimerne af en som går hjemme og som har tid og lyst til at passe hende.
Dog ikke hverdag da hun ikke helt skal vænnes fra at kunne være alene hjemme. Men tænker 2 (måske 3) dage om ugen.
Det er ikke fordi hun ikke kan være alene hjemme, men pga. dårlig samvittighed smiley

Men ville lige høre jer:
Hvad mener i om det at få hunden passet i dagtimerne hos en "fremmede"? Kunne i finde på det?
Og... tænker at den person der skal passe hende nok skal have lidt penge for det.
Hvad vil være passende at give?

(Skulle der være nogle som har tid og lyst til at mødes og snakke ang. pasning af min vovse, så skriv gerne til mig så vi kan få en snak :o) Bor i Odense N.)

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pasning i dagtimerne
  • #1   16. aug 2013 Jeg ville bestemt få hunden passet, men det ville være sygt svært for mig at finde en, jeg ville betro hende til. Men undersøg da om der evt er en sød pensionist i dit område, der vil hygge om vovsen i dagtimerne. Det vil både hund, passeren og du få noget ud af

• #2   16. aug 2013 Svært at bedømme med betaling, men måske 100 pr uge?

• #3   16. aug 2013 Prøv at kig på hundesitter også interview potentielle hundepassere

• #4   16. aug 2013 Jeg får 40 kr i timen for at passe/gå med hund men normalt 480 om måneden

• #5   17. aug 2013 Tak for jeres svar.
    Jeg har lige oprettet profil på hundesitter, så håber jeg kan finde en der smiley

• #6   17. aug 2013 Jeg har haft en dejlig gravhund i dagpleje, det fungerede fint, han kom hver morgen kl 7 og blev hentet kl 17 jeg fik 1500 pr mdr for det;)

• #7   17. aug 2013 OB's 100 kr pr uge er godt nok for lidt, det ville jeg ikke en gang tilbyde ;(

• #8   17. aug 2013 Jeg har brugt og bruger det, fordi viska ik ka være alene. Jeg har fundet hjælp gennem hundesitter.dk
    Jeg giver ikke noget for det. Pt har vi en aftale en gang om ugen med en dame, der selv har islænder. Og vi kan så passe hendes når nødvendigt.
    Der var også en pensionist, der tilbød, hun ville bare gerne have lidt hundekontakt og skulle heller ikke have noget for det.

-- men alternativt kunne du jo finde en skolepige, der kunne komme når hun har fri og være ved hunden indtil du kommer hjem, så det ikke er så mange timer. det gjorde jeg med ducati de dage, hvor jeg kom sent hjem..

• #9   17. aug 2013 Puha 1500 kr har jeg godt nok ikke lige, og for være ærlig så har jeg heller ikke lige 500 kr. Hvor der står hundepasning på. På foder, Godbidder, træning samt bus til og fra træning samt en opsparing hvis hun bliver syg som der hver måned bliver sat penge ind på ryger størstedelen af pengene allerede. Så kunne man finde en som mere gør det for hyggens skyld eller en selv med hund hvor vi kan passe hinandens når der er brug for det å ville det helt klart være at foretrække.

En skolepige/dreng som kan være der vil jeg da lige tage med i mine overvejelser men må indrømme jeg vil have det bedst med at overlade hende til en voksen med erfaring og som forstår sig på hundesprog. Men skulle det alligevel ende med en skoleelev hvad vil i så mene vil være et passende beløb at give?

• #10   17. aug 2013 Jeg har givet mellem 20 og 25 kr for hver påbegyndt time. De piger jeg har brugt har selv hund.. dog er det ikke gåtur, hvor de kan møde andre hunde. Kun pasning i hjemmet.

Kommentér på:
Pasning i dagtimerne

Annonce