Pasning i dagtimerne Pasning i dagtimerne
Jeg har lige haft 3 måneders læseferie hvor min hund og jeg har nydt hinandens selskab stort set 24/7 og hvor hun er kommet med mig stort set alle steder hen. Men fra på mandag af starter jeg skole igen, og frem til jul bliver det halvlange dage mandag til torsdag. Fra kl. 8 til 16. Plus 20 min. hver vej til og fra skole.
Derfor går jeg og overvejer at få min hund passet i dagtimerne af en som går hjemme og som har tid og lyst til at passe hende.
Dog ikke hverdag da hun ikke helt skal vænnes fra at kunne være alene hjemme. Men tænker 2 (måske 3) dage om ugen.
Det er ikke fordi hun ikke kan være alene hjemme, men pga. dårlig samvittighed
Men ville lige høre jer:
Hvad mener i om det at få hunden passet i dagtimerne hos en "fremmede"? Kunne i finde på det?
Og... tænker at den person der skal passe hende nok skal have lidt penge for det.
Hvad vil være passende at give?
(Skulle der være nogle som har tid og lyst til at mødes og snakke ang. pasning af min vovse, så skriv gerne til mig så vi kan få en snak :o) Bor i Odense N.)
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.125
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.125
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.783
apr 2013
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 58 Svar: 346
jul 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 141 Svar: 788
Jeg har lige oprettet profil på hundesitter, så håber jeg kan finde en der
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.665
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.665
jun 2004
Følger: 11 Følgere: 13 Hunde: 5 Emner: 48 Svar: 882
Jeg giver ikke noget for det. Pt har vi en aftale en gang om ugen med en dame, der selv har islænder. Og vi kan så passe hendes når nødvendigt.
Der var også en pensionist, der tilbød, hun ville bare gerne have lidt hundekontakt og skulle heller ikke have noget for det.
-- men alternativt kunne du jo finde en skolepige, der kunne komme når hun har fri og være ved hunden indtil du kommer hjem, så det ikke er så mange timer. det gjorde jeg med ducati de dage, hvor jeg kom sent hjem..
jul 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 141 Svar: 788
En skolepige/dreng som kan være der vil jeg da lige tage med i mine overvejelser men må indrømme jeg vil have det bedst med at overlade hende til en voksen med erfaring og som forstår sig på hundesprog. Men skulle det alligevel ende med en skoleelev hvad vil i så mene vil være et passende beløb at give?
jun 2004
Følger: 11 Følgere: 13 Hunde: 5 Emner: 48 Svar: 882
Pasning i dagtimerne