{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

lang fældning {{forumTopicSubject}}

min to hunde har fældet helt vildt i år ,der har været to små fældninger i foråret og nu fælder de begge igen og det har stået på i tre uger, har talt med andre og deres hunde har os været slemme i år ,håber snart fie stopper da der er skue d 14 sep , vil være øv at blive dømt ned pg a pelsen,vores anden hun er langhåret grå schæfer, oplever i andre os det er slemt i år

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lang fældning
  • #1   21. aug 2013 Vi har også en sær fældning nu. Det er for tidligt, men jeg tilskriver det det pludselige fald i temperaturen. De sætter simpelthen vinterpels nu.

• #2   21. aug 2013 Jeg har også oplevet en enorm fældning i år på mine hunde, - dels den meget meget tykke vinterpels som var noget tykkere end normalt. Men de har nu også fældet en del henover sommeren, - og mere end de plejer... --------------det kan være det er fordi det har været en usædvanlig varm sommer ??

<a href=" http://www.simply-red-bordeaux.dk"doguedebordeaux</a>

• #3   21. aug 2013 Også her. Min ene tæve har været så tyndhåret, at man har kunnet se hendes hud igennem pelsen. Det skulle ifølge andre "hundetosser" og dr. dyr være den usædvanlig varme sommer...

• #4   21. aug 2013 Ja, Lia har også fældet helt vildt de sidste 3-4 uger. Det er dog næsten ovre nu, hun mangler lige lidt hen over det nederste af ryggen og brystet, men ellers så har hun smidt al underulden - og sikke en slank hund jeg lige pludselig har.

Hun begyndte at fælde lige efter varmen satte ind, så mit gæt er varmen.

• #5   21. aug 2013 Vores 2 schæfere er også i gang med en stor fældning lige nu, og vi skal til udstilling i Tyskland med tæven, næste weekend smiley

• #6   21. aug 2013 vores schæfer udstiller vi så ikk,men schipperken har mistet krven og er tyndpelset håber hun kan nå at få noget inden skue igen, men synes godtnok det er lang fældning på dem begge

Kommentér på:
lang fældning

Annonce