{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

Alene hjemmetræning, juhuu {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg flyttede hjemmefra, sammen med min hund Nemo for snart 2 mdr siden. Det var min plan at være her meget, og jeg havde derfor god tid til at lære ham at være alene, før jeg starter uddannelse som kontorelev i september. Men jeg fik en masse arbejde i min tidligere by, hvilket gjorde at jeg og Nemo boede en del hos mine forældre, og ikke rigtig fik trænet alene hjemme-træning.

En dag sagde jeg ja til at tage i fakta med en her hvor jeg er flyttet til, hun kom og ringede på, og Nemo så ikke hvem det var, det hele blev lidt konfust, og da jeg gik kunne jeg høre ham gø. Blev dog overtalt til at lade ham være, da jeg kom tilbage var der ingenting.

Så lod jeg en dag Nemo være alene, hvor jeg filmede ham, kameraet filmede næsten det hele, 1 time. Igen lidt konfust, da den samme person som gangen før, kom forbi og Nemo blev helt overgearet. På kameraet kunne jeg se, at Nemo havde hylet en del.

I går var Nemo så igen alene hjemme, jeg satte min computer til at filme ham. Han hyler denne gang kun 2 gange og han er alene hjemme i 1 time og 43 minutter. Dog er han stadig meget lyttende, og vandrer en del. Jeg forlod Nemo i ro, og lidt hen ad som i gamle dage.

I dag prøvede jeg igen, filmede og Nemo var alene i 2½ time. Han hylede overhoved ikke. Dog stadig meget lyttende. Men flere gange ligger han helt afslappet. JUHUU.

I morgen skal han nemlig være alene i 5 timer og de næste dage i op til 8 timer. Næste uge bliver det 10 timer. Så det var lige på nippet til ikke at kunne nås smiley

Hvad synes i om hans adfærd når han er alene? kan jeg gøre noget for at han ikke lytter så meget?
Vi kommer fra hus og bor nu i rækkehus 2-plan.

MVH
Maja


Kommentarer på:  Alene hjemmetræning, juhuu
Kommentér på:
Alene hjemmetræning, juhuu

Annonce