823 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Markus Mühle foderprøve Markus Mühle foderprøve

Godmorgen til jer smiley

Jeg kunne godt tænke mig at prøve Markus Mühle, men gider ikke at købe en hel sæk, hvis fruen ikke gider spise det smiley
Ved i om man kan købe foderprøver nogle steder?
Eller er her en venlig sjæl jeg evt. kan købe en lille smule af?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• samling af lille ikea skab. Ophænging af lille skab, gardinstang, spejl og loftslampe 1.500 kr.
  • Leak on radiator 2.500 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Hækklipning 1.400 kr.
  • Gravet forhave op og anlagt granitskærver 5.000 kr.
  • Fældning og bortkørsel af hæk/kræt 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Markus Mühle foderprøve
  • #1   28. aug 2013 Jeg kan se at du har små hunde. Markus Muhle er meget store piller, de er for store til mine hunde, man kan dog knække dem i mindre stykker.

• #2   28. aug 2013 Nå for pokker smiley
    Tak for det! Som i sådan cirka hvor store?
    Har du prøvet andet foder du kan sammenligne størrelsen med?

• #4   28. aug 2013 Ja okay, det er ikke fordi det nødvendigvis skal være koldpresset.
    Har bare en MEGET kræsen dame, så jeg prøver lidt forskelligt af og til.
    Hun bliver fodret med råt til hverdag, hun går bare så hurtigt død i sin mad altid

• #5   28. aug 2013 De er ca. 2 cm.
    Ja, jeg har prøvet det. Men bruger det ikke af samme grund som Krumme.
    Jeg har fodret råt i ca. 2 år nu, og så får de Tast for the Wild når vi er på camping eller hvis de passet af andre. Tast for the Wild er meget små piller og mine hunde elsker den med bison.

• #6   28. aug 2013 Totw gad min absolut ikke røre.
    Har efterhånden prøvet SÅ mange forskellige slags tørfoder smiley
    Har endnu ikke ramt plet med noget

• #7   28. aug 2013 Ja smiley jeg gør i hvert fald.
    Jeg vil gerne have at min hund spiser noget, hun synes smager godt.
    Ikke at hun skal tvinges til at spise noget hun ikke gider. Kan godt være hun ville spise det på et tidspunkt, når hun er rigtig rigtig sulten, hvilket betyder flere dage.
    Også taber hun sig vældig hurtigt, hvilket hun absolut ikke skal.

• #9   28. aug 2013 Ja jeg ville da heller ikke gide æde noget jeg ikke kunne lide hver dag.
    Så det synes jeg bestemt heller ikke min hund skal smiley

Pia - hun får også meget varieret foder, og hendes mave er absolut ikke sart (heldigvis) smiley
    Vil bare gerne finde et tørfoder, hun kan lide, så jeg kan supplere med det en gang i mellem smiley
    Lige pt har jeg noget essential liggende, hun gider lidt 2 af de slags jeg har, men ikke helt vildt desværre,

• #11   28. aug 2013 Har faktisk lige bestilt prøveposer af olivers foder smiley
    Nej en hel sæk får hun med garanti aldrig spist !
    Vådfoder har jeg også prøvet lidt af, det er ikke den store succes.
    Tager lige et kig på det link smiley

• #12   28. aug 2013 Der er da i hvert fald nok smagsvarianter at vælge i mellem der ! smiley

• #14   28. aug 2013 Mine får Marcus Mühle nu - og ja de piller er kæmpe store og hårde. Det er så godt for tænderne, og fordi de skal bruge tid på at tygge hver enkelt pille, så tager det længere tid for dem, så de forsluger sig ikke.

På et tidspunkt blev en af mine hunde dog træt af MM, så en periode fik hun noget andet, men nu er vi tilbage igen.

Jeg varierer foderet til mine hunde, skifter fodermærker en gang eller to om året, for variationens skyld og for ikke at gøre dem for sarte. Mine har aldrig fået foder de ikke kan tåle, - og de får også kød og grønsagsrester i deres tørkost.
    Jeg hører om mange hunde, der stort set ikke kan tåle noget som helst og bliver nødt til at kører med samme mærke hele deres liv, sådan skal det ikke være her - mine vænnes til varieret kost.

• #15   28. aug 2013 Uhh tak Pia smiley den pakke der kunne da godt være noget

• #16   28. aug 2013 Mine hunde kunne sagtens spise MM selvom de er ret små (3 og 4 kg). Det var netop pga den store pillestørrelse + pris og kvalitet at jeg købte foderet første gang. Den ene af mine gider ikke tygge sin mad, men det blev hun så nødt til med MM smiley

• #17   28. aug 2013 Jeg er lige skiftet over til olivers med lucky og han elsker det især deres adult fish grain free.. smiley

Jeg har købt et par forskellige smage så det ikke bare er det samme og Gør bare det at jeg køber deres prøve poser det er nemlig kun få kr dyrere end de store poser hvis man køber samme mængde. Så er det nemlig ikke åbent så længe at det når at blive kedeligt smiley det var faktisk deres kundeservice der kom med ideen.

• #18   28. aug 2013 Ja det må været ret godt, hvis man har hunde, der sluger maden. smiley
    Min gider ikke de aaalt for store piller, så spytter hun dem bare ud igen.

• #19   28. aug 2013 Lille fisens mor - ja det er da egentlig smart nok smiley
    Er spændt på at se om hun gider æde det smiley
    Hvor store er deres sække da ?

• #20   28. aug 2013 Den mindste er på 4 kg og den ville holde 3-4 mdr herhjemme og da jeg bruger forskellige varianter vil jeg ikke have til så lang tid af gangen I en variant.

• #21   28. aug 2013 Nåeh okay smiley det er jo ikke så galt.
    Men kan godt se at når man skifter mellem varianterne ofte, så holder den meeeget længe

• #23   28. aug 2013 Pia hos Olivers er der kun 4 kgs smiley ellers er det prøve pakker på 90g hehe. Men det fungere også fint her smiley

• #25   28. aug 2013 Der er til mere end to hos lucky smiley nu blander jeg jo de forskellige men ham spiser ikke særlig meget måske 30g om dagen eller sådan.

Og det er billigt nok. Jeg regnede på det og tror jeg kommer af med ca 3 kr mere på den måde hvis jeg køber 4 kg af det I stedet for en 4 kgs sæk så det er ikke noget jeg mærker overhovedet. Så kan jeg også købe lidt efterhånden som jeg mangler istedet for at Købe det hele på en gang

• #28   28. aug 2013 Jeg blander det ikke sammen på den måde. Men han får ikke af den samme pose til den er tom og derfor ved jeg ikke hvor længe den præcist holder smiley f.eks holder classic kylling som jeg fik en prøve pose af meget længere end grain free fish da han hellere vil have den med fisk smiley

Kommentér på:
Markus Mühle foderprøve

Annonce